- Poll - Wat is de ultieme Rolex Submariner hommage?

Niet dat ik nou ontzettende fan ben van Rolex maar is die hele rits “hommages” niet één grote poll onaise van invrieswaardige kwaliteits producten ?:ok_hand::metal:

Bier smaakt beter bij een topic als deze :slight_smile:

3 likes

Grolsch in een Heinekenglas. Jij maakt meerdere mensen zooooo boooos…

13 likes

Jammer van dat foute glas :beers:

3 likes

Gewoon een andere naam erop, dat is toch geen probleem?

Dat is nondejus d’orange het hele punt van dit topic, sufferd.

9 likes

Hommage glas😉

6 likes

Nice, nice. Jij bent lekker scherp, was je vrij vandaag? Ah wacht, jij bent altijd vrij. :upside_down_face:

5 likes

Hoe komt die daar?:sweat_smile:

Een Rolex is één ding, maar om het nou te gaan verheerlijken. :zipper_mouth_face:

1 like

Zo, goede comeback!

1 like

Het gaat hier niet over Invicta. Alleen over Rolex hommages. :grimacing:

Ja, het heet toch ook vrij-dag? Oh wacht, het is geen vrijdag.

Dit topic heeft toch alle schijn van een vrijdagtopic. :sweat_smile:

2 likes

Een Rolex Submariner an sich is een lelijk ding.
De meeste hommages zijn dat dus ook.

Ja ik meen het

3 likes

On topic: de Ginault Ocean Rover gaat aan kop, gevolgd door de Steinhart Ocean One. Ik heb zo’n vermoeden dat dit ook wel eens de eindscore kan gaan worden. Misschien die Davosa Ternos er nog bij in de top 3?

1 like

Inderdaad ! Weg met dat Heineken glas.

1 like

Inderdaad! Nergens voor nodig!

2 likes

Ik zeg altijd maar zo; 'liever Grolsch in een Heineken glas, dan die rommel in een Grolsch glas’.

Bier uit blik daarintegen maakt mij wel boos. Dat is meer iets voor een festival, ergens waar glas verboden is. Mijn vriendin had laatst bierblikjes voor me gekocht, zodat ik bij haar thuis ook nooit zonder bier zit :beers:

Wat een schat hè? Toch ben ik even boos geworden.

10 likes

Ik heb geen zin om met kratten lege Schultenbräu-flesjes terug te moeten rijden naar de Aldi. Zo groot is de achterbak van een E-Kadett niet hè. :wink:

5 likes

Om nou een liedje te schrijven over die grachten is één ding maar om het op te drinken :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Eigenlijk zou bier uit blik beter moeten smaken. Er schijnt geen zonlicht doorheen en een kroonkurk kan gaan lekken. Of het zo is, weet ik niet.

3 likes