Poll: welke dial voor de Day-Date?

Beste forumleden,

Sinds kort ben ik de eigenaar geworden van een Day-Date 18238
Ik heb hem gekocht met de gouden, Tapestry plaat, en heb gelijk de witte met roman numerals ook gekocht.
Ik heb dus beide dials in het bezit, maar welke blijft? :slight_smile:

Gouden, Tapestry dial

Witte dial met Roman numerals

(Foto’s zijn niet van mij)

• Gouden Tapestry Dial
  • Witte Dial, Roman numerals

0 stemmers

3 likes

Simpel, shinen met die tapestry!

Wit is errug nice!

1 like

Ik zou ze allebei verkopen. Een donkere plaat doet wonderen, zwart of blauw bijvoorbeeld.

9 likes

Eigenlijk zou ik niet willen kiezen, vind ze allebei geweldig…

2 likes

Goud is gaaf, wit vind ik niet mooi.
Je haalt een gouden plaat er toch niet uit voor een witte…zoek een zwarte voor erbij :sunglasses: zwart combineert goud met goud, wit niet.

3 likes

Witte dial, Roman numerals. Zonder twijfel! :sunglasses:

1 like

Heb voorlopig nog geen gevonden… Maar als ik er 1 zou tegenkomen is de kans wel groot dat er opnieuw een poll komt :rofl:

2 likes

Als jij eerder een mint blauwe vindt dan ik dat doe, kom ik naar dat bijna België en krijg je een paar klappen Jeroen. Of ik rij over jou heen met mijn Nissan.

Dat gezegd hebbende kies ik blauw.

En als het budget toereikend is is er maar één optie.

16 likes

:rofl:
Zolang jouw day-date nog een datejust is, ga ik geen rekening houden met die nissan :sunglasses:

12 likes

Haha! Goedzo.

1 like

Ging jij trouwens niet exact dat bovenste exemplaar kopen?

1 like

Die witte vind ik er bijna fake uit zien.

Hij heeft hem nog steeds, nu even uit de verkoop, dus die kans zit erin. Ik moet even over de psychologische grens heen van die DJ weg doen.

Maar dan wordt het een retourtje Miami, met een wit colbertje aan de striptent in met 500 piek in kleine biljetjes, dronken worden en huilend in het vliegtuig terug :palm_tree: :airplane:

Edit: ik wilde zeggen “huilend en beschaamd”, maar ik ken mezelf.

8 likes

vergeet je bordeelsluipers niet :desert_island:
Alleszins, ik ga mee.

1 like

Check.

Die bovenste (blauw) geweldig :ok_hand:

3 likes

Dat blauw is toch ook wel heel erg mooi! :slightly_smiling_face: Maar die keuzemogelijkheid gaf TS volgens mij niet aan. :wink:

2 likes

Bel de HF politie Harry, ik heb niet gestemd :man_cartwheeling: Ik geef gewoon graag mijn ongevraagde mening :tada:

3 likes

Al gedaan! :joy:

2 likes