Poll: welke Pattini strap op de NA?

Ik heb een tijdje terug mijn USSR eindbaas mogen ontvangen, in de vorm van een Šturmanskie met 31659 binnenwerk.

Vandaag kwamen de nieuwe straps voor de товарищ eindelijk binnen! Besteld bij Pattini die ondanks de naam in Polen zitten. Ik had drie straps “blind” besteld - het horloge heeft een courante 18mm maat dus zo’n bandjes zijn nooit overbodig.

Ze zijn alledrie topkwaliteit en erg soepel ondanks hun dikte. Maar welke past het best volgens het HF panel?

Black + dark gray, schroef:

Blue + light grey, twee klinknagels:

Black + light grey, brushed RVS aanzet:

Ladies and gentlemen, your votes please. :slight_smile:

• Black + dark gray, schroef
  • Blue + light grey, twee klinknagels
  • Black + light grey, brushed RVS aanzet
0 stemmers
3 likes

Leuk horloge! Gefeliciteerd! Maar ik vind eigenlijk alle drie getoonde banden niet geweldig…
Zou zelf eerder voor zoiets kiezen (qua band dan, he).

9 likes

Van de getoonde banden de blauwe, zonder enige twijfel. Maar, heel eerlijk gezegd vind ik het horloge vrij fors voor 18mm. Vooral bij de ,niet op de pols, foto’s

1 like

Ik zou verder zoeken… :zipper_mouth_face:

3 likes

Blauw, maar ik zou verder zoeken…

3 likes

Ik mis een optie Lennert: iets anders :wink: Sorry man, niet mijn smaak. Een rally zou goed kunnen, of een eenvoudige band.

1 like

Oeioei. :rofl:

Is het ook ja. 20mm zou beter gestaan hebben maar het is niet anders.

Heb ik naar zitten kijken maar ik ben niet overtuigd van hoe zo’n geperforeerde band er uitziet zonder taper, en nog eens beginnen taperen als je op zo’n blok staal al maar van 18mm begint… :thinking:

1 like

Deze komt ook van pattini en past veel beter (volgens mij…).

3 likes

Dat vond ik ook een hele tijd. Maar uiteindelijk went het wel. Het is een 38mm maar met cushion shape. Het helpt inderdaad als je een ‘dikke’ band pakt zoals die pattini.

Ik droeg het gewoon op een standaard lederen rood bruine band.
Ik mis hem wel nog eens.

Grappig hoe de uitkomst van de Pool bijna unaniem is met 78 procent voor de blauwe.