Poll: welke soorten uurwerken bezit je?

En mijn smartwatches dan ? Die kan ik ook niet kwijt in de poll van de OP :face_with_raised_eyebrow:

Dat zijn geen horloges, dus nee geen plaats in de poll. :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha. Dat mag je best zo vinden. Maar het zijn wel degelijk horloges :yum:

Welke poll gebruik je?

  • pulsar96
  • Fate_Amenable_To_Change

0 stemmers

4 likes

Ik heb de poll van Pulsar96 ook ingevuld dus…

Ik mis er n paar :
Pulsar
Fate to nog wat
Beiden
Allebei niet
Ik twijfel
Ik haat polls

En ik alleen Pulsar

3 likes

Je weet toch dat je de poll van AB64 mist…waardoor dat je nog veel meer mogelijkheden kunt maken…

XX

De uitslag vertekent omdat iedereen (ook) wel een Quartz horloge heeft. Het zegt niets over de verhoudingen in de persoonlijke collecties van de HF-leden.
Zo zal een liefhebber van Quartzhorloges wellicht ook wel iets anders bezitten. Maar Liefhebber van Quartz worden vaak niet serieus genomen op het forum en met vervalt in grappen of reageert nauwelijks. Dat ben ik met je eens.

En… polls zijn WEL leuk. Je kunt er gewoon aan meedoen of niet (en wie de schoen past trekke hem aan: vervelende opmerkingen zijn niet verplicht)

2 likes

Je moet je niet zo snel ergeren :wink:. Overigens over automaten, ken je een merk dat bijna al zijn horloges naar de COSC stuurt en “Superlative Chronometer Officially Certified” op de wijzerplaat zet? Denk je dat ze daar iets mee over de precisie willen zeggen of over de maat van de kroon?

Is er eigenlijk IETS wat je wel speciaal vindt? Al is het frites met satesaus? :worried:

Het staat op de wijzerplaat, maar je hoort er verder niemand over. Ik lees nooit dat mensen hier op HF praten over hun superlative chronometer uurwerk.

Er is genoeg dat ik bijzonder vind hoor :wink: