Poll: Wie wil een horloge uit zijn geboortejaar

Mooi jaar! Alleen verkeerde maand :joy: August 1980 :ok_hand:t2:

1 like

Op zich wel grappig maar alles wat ik zie uit 1970 vind ik niet mooi. Sorry…ben geen vintage-man en er zijn sowieso weinig horloges die ik ECHT mooi vind. Laat staan uit de 70s :thinking: .

1 like

Heb een horloge welke uitgekomen is in mijn geboorte jaar en zelf geboorte maand.
April 1986

Certina DS Club.
Met een ETA Quartz

3 likes

:white_check_mark: 1979:

6 likes

Ik heb er geen, maar het lijkt mij geweldig om er een in de toekomst aan te schaffen. Wel wanneer ik het juiste mode tegenkom op het juiste moment. Iets om in de toekomst misschien wel door te geven!

Ook gewoon gaaf om even een sieraad te hebben wat grofweg dezelfde leeftijd heeft als de eigenaar. Dan kan je kijken wie er het eerst aftakelde :yum:

Heb er twee gehad; de Timex Viscount calendar en een leuke Seiko uit ‘79. Toch allebei verkocht, dus ik denk dat het mij toch niet zoveel doet.:smile:

Ik wil een gave en betrouwbare sub uit 1972. Weet iemand er een?

Op de wenslijst, 1965

Zoiets, uit '78…

Boeit mij niet echt, ik koop wat ik leuk vind. Vind het wel leuk om het bouwjaar te achterhalen, maar of het overeenkomt met mijn bouwjaar, niet boeiend.
Misschien komt dat ook wel een beetje doordat ik uit 1975 dateer, toen maakten ze alleen maar lelijke en oninteressante horloges. :sunglasses:

Geboortemaand zelfs :white_check_mark:

14 likes

ik blijf dromen over een 1955 Submariner

2 likes

Dat bedoel ik dus ook.
Die Seikootjes hierboven zijn wel interessant btw.

1 like

en deze dan (ben ook uit 70…) ?

https://sabiwatches.com/product/1970s-zenith-day-date-alta-frequenza-new-old-stock

1 like

geboortejaar :heavy_check_mark: 1979
geboortemaand :x: beetje jammer maar wie let daar nou op :+1: :sunglasses:


1951

7 likes

Wat een schoonheid !!!

De CowboyNeal optie ontbreekt nog, you insensitive clod :slight_smile:

Ik ben in 1990 gebor… eh, oh.

FarawayDenseArabianhorse-size_restricted

2 likes

Neuh…goud staat me niet. Op zich wel mooi maar niet iets wat ik zal dragen.