Pontiac only

p.s mag naar een nieuwe verzamelaar :slight_smile:

5 likes

Met Tissot uurwerk

7 likes

Wat een mooi exemplaar! Waar heb je die gevonden?

1 like

Gekocht van een verzamelaar! Ben er nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen.

1 like

NA… uit een ruil.
Weet iemand wat het bolletje of sterretje onder Hydraulica wil aanduiden? @Yves1956 @Maurits of @Freddy

In dit draadje heb iker over geschreven
Kort samengevat: zonder punt betekent met ETA werk, met punt is met een Tisslt werk
Verder zijn het dezelfde horloges

4 likes

Ik ben momenteel niet erg actief op het forum, ik ben gestopt met het kopen van horloges om uurwerklessen te volgen. Gereedschap is erg duur als het van goede kwaliteit is. Ik zal bestuderen hoe ik mijn horloges moet onderhouden en eventueel repareren als het niet te ingewikkeld is. Ik moet nog dingen laten zien, geef me wat tijd. Ondertussen volg ik de berichten en daar word ik altijd blij van.

Tot snel, Yves.

3 likes

't is voor een goed doel dus het is je vergeven :yum:
Veel plezier er van!

1 like

Hier inmiddels ook aan de Pontiac. :grinning:

12 likes

7 likes

Heel mooi! :sunglasses:

1 like

Pontiac liefhebbers opgelet:

:wink:

2 likes

Ik vermoed dat er bij de diehard Pontiac-verzamelaars maar weinig liefde is voor de herlancering van het merk in 2014. Ik ben echter wel gevallen voor deze in mijn zoektocht naar een leuke tank :blush:

9 likes

Wie van jullie heeft voor een hydraulica nog van die klemmetjes om het uurwerk in de hydraulocaring en in de kast vast te zetten?
Ik heb een ETA 2783 met maar 1 klemmetje en daardoor draait de rotor niet zo lekker. Bovendien zit het uurwerk ook wat scheef in de kast.
@Yves1956, @lassale @Freddy ? Misschien? Of zijn deze op de baai nog te vinden? Ik heb al bij mijn donoren gekeken, maar helaas…
Serge

1 like

Ik heb er een van een 2763 uurwerk gekocht zonder kast. Het is hetzelfde als op de 2783. Heb je de schroef om het op zijn plaats te zetten? Als je wilt, stuur ze per post.

Mvg,

Yves

2 likes

Wat dacht je van deze vintage tank uit de jaren 30 met stalen kast :smiley:

Op de foto lijkt het op chroom maar het is dus echt staal

18 likes

Hi Yves,
Graag stuur je een pb ok?

Prachtig!! :ok_hand:

1 like

Die ziet er fantastisch uit Martijn - top die stalen kast :ok_hand:

1 like