Pontiac only

Tropical Hydraulica S, uurwerk verend opgehangen. Wijzerplaat is ooit blauw geweest.

12 likes

16 likes

9 likes

een vroege Golden Arrow vandaag

15 likes

Geweldige wijzerplaat

1 like

13 likes

Hier schijnt de zon dus dan mag een zwarte wijzerplaat wel als contrast

Deze twee had ik al

en deze is er nu bijgekomen

Heeft of kent iemand nog andere teksten ?

11 likes

Wel doosjes maar geen tekst , wel een certificaat !!

6 likes

Vanaf vandaag de bezitter van deze Pontiac. Een Quartz chronograaf uit de jaren 80? Ben niet vies van een beetje bling bing :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Gekocht als niet werkend dus vanavond eens openmaken om te kijken wat er onder de achterdeksel zit van mijn eerste Pontiac.

16 likes

Pontiac Hydraulica uit begin jaren 70. Tissot 2451 caliber en verchroomde Piquerez compressor kast. Origineel glaasje met ingegraveerde P.

19 likes

17 likes

21 likes

15 likes

En, zoals te verwachten viel, inmiddels ook mijn tweede Pontiac in de collectie. Precies de reden waarom ik me beperk tot een vast aantal merken in mijn collectie.

Helaas kon ik de verleiding van de 1980’s Pontiac Chronograph niet weerstaan.

Dus werd in mijn brein de deur open gezet om alles dat Pontiac horlogemerk vertegenwoordigt, te willen bekijken en mogelijk ook kopen. En zie hier het resultaat. Pontiac #2. Een Pontiac Hydraulica. Maar geen gewoon model. Een hele speciale.

En oh ja, kan ook dienen als asbak. Gelukkig is die deur in mijn brein gesloten en nooit opengegaan :stuck_out_tongue_winking_eye:.

10 likes

17 likes

‘s-morgens maak ik vaak even het puzzeltje in NRC :grinning::

12 likes

15 likes

13 likes

16 likes

17 likes