Deze International heb ik al langer. Maar nu voldoende vertrouwen in mijn eigen horlogeskills om deze ook te servicen. Misschien alleen nog een keer een glas zonder craquelé plaatsen.
Het heeft even geduurd,maar per post vandaag binnen gekomen.
Was bang dat het zoek was geraakt bij de post.
Een Pontiac Golden Arrow.
Glas moet gepolijst of vervangen worden.
Uurwerk loopt goed.Gold cap.
Erg mooi! Gefeliciteerd!!
Mooi, waar heb je deze gevonden?
Hey, ik heb twee oude Pontiac-horloges gevonden die ik nu al een tijdje draag. Ik wil later nog foto’s posten, maar aangezien ik nieuw ben op het forum, kan dat volgens mij nog niet. Weet iemand wanneer ik wel foto’s kan plaatsen?
Hallo Sem07 leuk om jou Pontiacs te laten zien, volgens mij kun je na een paar dagen al een foto plaatsen. er komt dan een “uploaden” knop zichtbaar als je een bericht maakt.
Als dat kan dan is jezelf voorstellen in de algemene sectie ook leuk om te doen, voor nu alvast welkom hier!
Ja, Welkom! Benieuwd naar je Pontiacs!
Kom.maar op!
Het eergisteren weer pakjesdag dus ik heb weer iets te melden
Het meest bijzondere eesrt.
Een Pontiac Maillot Blanc. Je ziet ze maar uiterst zelden dus ik ben er erg blij mee.
Bovendien is het een uitermate gulle gave van collega verzamelaar Bas @basvg
Heel erg bedankt nogmaal, het krijgt een mooie plaats.
En dan nog iets anders
Misschien weten jullie dat ik ook dingsigheidjes van Pontiac verzamel. Bijvoorbeeld de dozen.
Deze had ik al
met Franse verzekering
met Nederlandse verzekering
en van Zwitserse makelij
Van binnen allemaal gelijk
en aan de hand van een meegeleverd certificaat bij een ervan te dateren op ca 1956.
Nu is daar nog deze bij gekomen
zwitserse makelij
met een andere binnenkant en een losse deksel
en andere maten.
Ik heb het gevoel dat er binnenin nog iets ontbreekt (een verdieping op de dubbele rand boven en beneden), maar dat vind ik misschien nog wel eens.
In ieder geval is het een rare doos

Nee hoor, geen raar doosje. Je mist een stukje karton, omwikkeld met vilt, dat op dat randje rust. Is makkelijk zelf te maken. Zo is je doosje weer compleet.
(@Maurits, als je dit model doosje nog mist in je verzameling, dan wil ik er wel afstand van doen)
Hallo Maurits , het aantal truien begint aardig kompleet te raken zo, klasse!!!
Mooie reeks
Allebei met een handtekening op de wijzerplaat!
Misschien heeft @Jaap_Balder al een antwoord van wie die handtekening is. Hij heeft ook zo’n chrono, maar dan blauw (zie post 918).
Wel jammer dat bij de gele chrono een kleine wijzer ontbreekt.