Foto van het internet.
Mijn exemplaar is even ondergedoken. Ik hoop dat de waterdichtheid voldoende is
Dat is wel wennen een Pontiac met Engelse naam.
Hoewel… Prize Winner, golden circle, supporter, Gulf stream international…
Maar je denkt toch meer aan de Franse termen bij Pontiac
Rappel-o-bras, maillot…
Kun je ook op zijn Frans uitspreken
Certainement !
De oudste is de mooiste!
Nieuwe aanwinst, sinds een half uurtje ofzo.
Ik wacht nog op een lederen band met de juiste lugwidth, voorlopig moet ik het maar met deze 18 doen.
Mijn overgrootvader had dezelfde Pontiac Supporter, maar dan met een vergulden horlogekast. Die ligt bij mijn ouders op de kast. Ik vind die reuze leuk, maar dat goud staat toch een beetje…oud?
Ik ging opzoek naar een betaalbaar exemplaar in staal en vond er redelijk snel eentje in eigen land. Te mooi om te laten liggen, toch?
Ik heb hem echt net, maar ben er al helemaal weg van. #honeymoon
Ik neem aan dat die rond de jaren 60 geproduceerd zijn?
Gefeliciteerd met je NA
Dat mag je gewoon hier dragen
Ook ik heb weer een NA. Niet het horloge maar deze geweldige doos.
Pas perfect bij al zijn andere Pontiac vriendjes
Zo, dat is een indrukwekkende partij Pontiac die je bij elkaar hebt gevonden, super! En - heb je ook 'n idee welke er oorspronkelijk in het sierlijke doosje zat?
Tot 5 jaar geleden had ik er nog geen
Ik gok niet deze aan het model denk ik dat het doosje ouder is. Maar ik heb nog geen Pontiac met alleen de naam.
Haha, in die tijd had ik van de meesten eindelijk afstand gedaan, en nu intussen ook weer zo’n doos vol, voornamelijk werkweigeraars en/of met overdosis patina
Ah jammer, ik heb het zelfde probleem en vind het toch het leukste als alles matcht…
Gefeliciteerd met je fraaie Pontiac verzameling en op naar de dertig, misschien met een leuke chronograaf of duiker er nog bij ?

werkweigeraars en/of met overdosis patina

misschien met een leuke chronograaf of duiker er nog bij
Die staan ook hoog op mijn verlanglijstje
NA
Deze nageur kwam net binnen. Fijne verrassing: het is een NOS. Geen krasje, ongebruikt bandje zelfs. Blij mee!
En een hele mooie.
Le Maillot en Cul?
Arc en Ciel veronderstel ik…