Da’s een hele mooie, veel plezier ermee!!
Dankjewel, klopt Maillot Arc en Ciel, ofwel regenboogtrui
Dankjewel! Ja van alle Pontiacs die ik heb is dit de mooiste. In ieder geval de mooiste staat!
Ja dat blijft moeilijk om losse doosjes te matchen met de juiste horloges… Hier ook een paar, alleen mijn laatste exemplaar (midden boven) kwam mét de Pontiac die er vermoedelijk altijd al in zat
Nog fris en fruitig
Hoi @domega en @Drees, ik heb een Pontiac horloge van mijn pa. Die gaat nooit meer weg. Ik heb er helaas geen doosje bij.
Mocht 1 van jullie een doosje willen verkopen, dan hoor ik graag.
Voor deze Simpatico uit 1969:
Mijn vader(96) weet niet meer wat voor een doosje er toen bij zat.
Qua stijl/periode zou ik denken aan doosje rechts, de bruine. Heb ik er geloof ik nog eentje van, dan met Zentra !? Misschien qua match te foto-googlen?
Je zit wat uit mijn buurt anders had ik ‘m even langs gefietst - vaders’ horloges gaan natuurlijk voor alles. Maar misschien heeft @Drees of iemand anders wel een bijpassend voorstel - komt hoe dan ook goed lijkt mij!
Ik heb met de optie van @domega niets gevonden op internet, helaas. Niet met jaartal erbij en ook niet zonder 1969.
Wel super dat jullie willen helpen zoeken .
Tja een Simpatico… dat was niet het High End van Pontiac. Ik zou me kunnen voorstellen dat er een langwerpig kunststof doosje is met klepdeksel en een soort mousse als bekleding best zou passen.
De deksel is dan gevoerd met fluweel met de merknaam in gouden letters…
Je kan ze wel eens op marktplaats scoren en anders de Rikketik?
Dank je .
Ik hou het in de gaten.
Als je deze wat vindt, dan moet je me maar een PBtje sturen met je adres. Ik durf niet te zeggen of deze uit de juiste periode is.
Ineens viel er een kwartje bij me…
Mooi horloge
Ik heb geen dubbele liggen en als verzamelaar gaat natuurlijk geen Pontiac de deur uit. Maar ik kom geregeld in Tongeren en daar liggen de jaren 70 doosjes geregeld. Zal nog meer opletten
Ik heb een aantal doosjes maar helaas weet ik maar van een klein deel van welk jaar ze zijn.
Ik zal later eens in mijn archief kijken of ik kan vinden wat eind jaren zestig in gebruik was.
Deze is volgens mij van de tachtiger jaren
Correctie: ik moet kijken of die niet nog jonger is.
Jaren negentig of zo
Dat is een interessante, ik ben benieuwd.
Het is wel leuk als het doosje klopt qua tijd.
Mooi hoor, ik hoop het t.z.t. te horen.
Precies! Ben begonnen het topic door te spitten op doosje combi’s, zag geloof ik die bruine van mij met een duiker er in - bij Martijn ?!? Maar als die jou evt aanstaat dan mag je hem van mij hebben hoor, heb al veel te veel doosjes eigenlijk