Pontiac only

Mooi! Waar vind je die allemaal?

1 like

sommige vintage heb ik op de site van catawiki gevonden en andere hier op
https://www.bypontiac.nl/
ben er zeer tevreden over :smile:

2 likes

Foto’s gevonden of horloges gekocht?

1 like

Dank voor de site : hou 'k in de gaten :wink: . Staan enkele fijne Pontiac’s tussen.

1 like

horloges gekocht uiteraard :smile:
en tot nog toe houd ik beide sites steeds in het oog, kwestie om de mooie horloges :smile:
als het om pontiac gaat dan……… :heart_eyes:

1 like

vijfde in de galerij :sunglasses:

8 likes

vintage nr.6 :sunglasses:

5 likes

Dit zijn tot nu toe (bijna) al mijn Pontiac horloges dat ik momenteel bezit. Verder ligt er nog een 3 sterren Simpatico met P. De Witte wijzerplaat bij de horlogemaker.

9 likes

Een gedeelte van de Pontiac verzameling. Er zijn er nog een aantal die of een kroon missen, een kapot glaasje hebben of een service nodig hebben.

14 likes

ik tel er 21 + ? hoeveel dan nog :thinking:
je hebt in ieder geval een mooie verzameling van pontiac’s :+1:
van ieder jaar ééntje?

1 like

Zeker nog zo’n aantal en waarschijnlijk meer als ik alle doosjes en bakjes omdraai. Dat zijn exemplaren waar iets aan mankeert, zoals een missende kroon, kapot glaasje, niet lopend, etc.

Door tijdgebrek komt er weinig van, maar ik hoop binnenkort een hydraulica automaat weer lopend te krijgen. Ik moet ze echt eens onder handen gaan nemen. Ik heb een zwak voor Pontiac, zeker omdat er vaak hele goede uurwerkjes in zitten. Ze worden echt ondergewaardeerd. Gelukkig, want zo koop je een pracht vintage horloge voor een klein bedrag.

6 likes

Niet door mij, al betaal ik er niet elke prijs voor :wink:

1 like

Als goede belg ben ik van plan mij het komende jaar een vintage Pontiac aan te schaffen.
Heeft iemand van de liefhebbers Pontiac only een horloge waar hij van af wil: liefst een goed lopend modelletje zonder datum en niet te duur :wink: ?
Zo ja, graag reactie via pm.

2 likes

en ik als goede belg een pontiac van mij verkopen???
ge ziet dat van hier!!
nooit!:joy::joy:

1 like

en nu de top drie van mijn verzameling volgens jullie :smile:

5 likes

Hallo, ik heb hier een pontiac international ***, het is een handopwinder met een bordeaux/rode wijzerplaat en de tijd wordt in cijfers aangegeven, niet in strepen. Het horloge geeft ook de datum aan de rechterzijde en op de acherkant staan de cijfers 24601, Wat volgens catawiki zou wijzen op een model uit ‘50-‘59, anderen zeggen dat die een veel later model is. Weet iemand wanneer pontiac is begonnen met de internationals en waarvoor de referentie staat?

ben voorzien: net eentje besteld op bypontic.nl :smile:

2 likes

die snelkoppeling werkt niet bij mij, :open_mouth:
is het de site die ik laatst heb gepost?
heb je al een foto?
welk jaartal?, chrono?, datum?, automaat?, handwinder?
je maakt me benieuwd :thinking:

https://www.bypontiac.nl/ de site van Jeroen, voluit deze keer
De nageur van 1949, handwinder zonder datum, én een kleintje :wink:

3 likes

mooi horloge :ok_hand::smile:

1 like