Klopt.
Er is van alles te koop,maar het zo zoeken naar iets dat het te betalen is blijft leuk.
Echt een sport.
Als je deze niet mooi vindt, dan zou ik het niet laten doen. Als ie geen emotionele waarde heeft, zou ik het horloge verkopen en de opbrengst gebruiken voor een horloge, dat je wel in de smaak valt.
Of een ruiling voorstellen in het blauwe deel?
Dat is nog niet mogelijk voor @xtof (te laag trustlevel).
Misschien deze Pontiac opknappen en een mooie nieuwe bruine band, lijkt mij heel geschikt voor een dame namelijk ![]()
Ik kocht op de veiling een oude Pontiac, ETA900, begin '50er jaren of nog iets ouder? Wijzerplaat was vol met groene uitslag, maar Serge, die hem voor mij mooi opknapte en service gaf, heeft dat verminderd, zodat je het alleen onder een bepaalde hoek ziet. Ben er blij mee.
Beste pontiacers. Gisteren deze bij de kringloop gescoord. JIHAA !!! Bijzonder kastje vind ik. Kan iemand mij vertellen hoe oud deze is ? Nummer op de achterkant is S.84607.
International is zo jaren 70. Als je een foto van het uurwerk hebt, weten we meer.
@Maurits weet wellicht meer.
De vroegste vermelding van Pontiac International die ik gezien heb dateert van 1975.
Jouw horloge is een vroeg model met stalen kast dus midden jaren zeventig is geen slechte gok.
Het uurwerk is zo te zien een FE, het nummer kan ik niet lezen op de foto.
Dank, ik ben er in ieder geval heel blij mee. Deze gaat een blijverje zijn. Ik kan het nummer nu niet geven, hij is op de post voor een beurtje. Mag ik het later nog proberen ?
Gefeliciteerd
, is uit 'n leuke periode om te verzamelen
Links een dikke SKX009j, op rechts deze Pontiac Hermetique. De eerste keer dat ik hem überhaupt draag.
Er zat een glimmend lederen bandje op, dat vond ik maar niets. Gelukkig had ik deze matte nog liggen, open ended met clips. Geen idee waarom dat 3,5 maanden moest duren.
Experimenteren - je mag het niks vinden