Pontiac only

Even dit prachtige topic en merk van onder een meter stof halen.
Nieuw binnen:

Heb hem net en nog niet eens de tijd gehad om de datum juist te zetten

16 likes

Geen geweldig mooie maar ben er in korte tijd wel dol op geworden.
Draagt heerlijk licht en doet het perfect in mijn werktenu.

2 likes

MOOI! :+1: :relaxed:

Een vroege Pontiac, altijd leuk.

Geen idee hou oud hij precies is hoor en is vast niets waard, maar toch gaat hij binnenkort voor een beurtje naar @PeterLC
Voor mij is hij het waard.

3 likes

Als we dan toch bezig zijn…:smiley: Hier (denkelijk) een van de oudste Pontiac horloges, jaren 30 tot misschien begin jaren '40. Waarschijnlijk niets waard, maar wél een bijzonder klokje. Loopt prima en is al zeker 30 jaar niet voor een service geweest…:grin: :relaxed:

11 likes

Nice !!
Ooit scoor ik nog eens een echt mooi exemplaar.
Hoewel Pontiac geen echt merk is, heeft het absoluut iets!

Edit: natuurlijk is Pontiac een echt merk. !

1 like

Heeft inderdaad iets; helemaal mee eens! Het is daarnaast fijn dat we ook warm kunnen lopen voor simpele authentieke horloges, zoals Pontiac, tussen al het duurdere geweld dat we hier op het HF vaak tegenkomen! :relaxed: Overigens is die Pontiac van jou een hele mooie en zeker de servicebeurt waard! Ik denk dat ie jaren '50 is. :+1:

EDIT: mag ik hier ook nog even bevestigen dat Pontiac een écht merk is! :relieved: :sunglasses: :+1:

1 like

Geen echt merk? Daar zit ik dan met een doos vol van een “plakmerk”…
Met zo’n opmerking trap je er een boel op hun ziel, waaronder die van mij :wink:

2 likes

Bericht ge-edit… :wink:: :blush:

2 likes

Ik heb mijn eerdere bericht ook nog even kracht bijgezet. We kunnen hier in de rustige Pontiac gelederen geen onrust gebruiken! :grin: :wink: :grinning:

2 likes

Enneh… als @lassale een doos vol heeft, zit er misschien ook nog wel een mooie Hydraulica 3 in ?

1 like

Jazeker, maar als je interesse hebt moet ik je teleurstellen.

1 like

Luister; naamgenoten moeten elkaar matsen… heb je voor mij dan geen Gulfstreampje in de aanbieding? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vrees van niet.

2 likes

Harry’s onder elkaar… kom op jongens !

En ik ben natuurlijk te snel met vragen. Eerst iemand op de ziel trappen en daarna om een gunst vragen is geen goede tactiek…

2 likes

Jij bent weledelgestreng, dus jij moet alles van tactiek weten.:wink:

1 like

Heb je hier weleens gekeken? :relaxed:

Zijn wel aan de duurdere kant, maar wel near mint, helemaal nagekeken en geserviced:

http://www.bypontiac.nl/product-category/vintage/

2 likes

Pontiac Memodate Maillot Jaune met mooi ETA 2409 binnenwerk.
Vorige week geserviced :slight_smile:

7 likes

Ja en ook op Belgische sites vind ik er meerdere…
Hele mooie Gele Trui @Bart82 !

1 like