Pontiac only

Aha…je krijgt er een chocomel bij :joy::joy::joy: …maar dat zal inderdaad wel zoiets zijn als incabloc :+1:

1 like

Hahaha… het duurt ff… maar wij komen er samen altijd uit! :joy::+1:

1 like

Tuurlijk…beetje gokken en googlen…zo gepiept :+1::sweat_smile:

1 like

Dit is wat je kunt vinden over Support Choc:

Het model Support Choc betekent dat de balans met extra stenen uitgerust is voor een betere stabiliteit.

Dit staat op Pontiac Timeline doorschuiven naar 1940.

2 likes

@Slin en @Klokkengek. Altijd leuk zo’n Gulfstream. Mooie slanke en dunne kast. Een van mijn favoriete modellen.
Ik hoop nog een keer tegen een net automatisch exemplaar aan te lopen.

2 likes

Zeker een leuk model :+1:…33mm…ik dacht dat hij te klein zou zijn maar dat valt 100% mee, zo één in automaat zijn zeker schaars?

2 likes

Nee, nu pas.
Maar dit is Support Choc voor Pontiac:


Het heeft dus veel weg van de Incabloc

6 likes

Dank je wel Fenno voor het reageren en de uitleg. :+1::slightly_smiling_face:

Dank je wel ! :+1::slightly_smiling_face:

9 likes

your local Pontiac dealer

2 likes

_Pontiac only, ik heb al heel wat pontiac modellen voorbij zien komen. Vind ze allemaal erg mooi. Heb van de wk deze binnen gekregen een Pontiac Hydraulica Memodate met een metalic blauwe wijzerplaat heerlijk… deze heb ik nog niet eerder gezien. Het uurwerkje vind ik ook erg mooi!

binnenkort gelukkig aan de pols…

10 likes

Inderdaad een heel mooi horloge! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Zal woensdag een wrist shot posten. :clap:t2:

1 like

Ik kijk er naar uit! :+1::sunglasses:

1 like

7 likes

Hoe dun is deze eigenlijk? Hou van die stijl!

1 like

Is inderdaad een erg leuke stijlvolle dresser. Diameter excl kroon is 35 mm. Dikte 10,8 mm.

1 like

Hierbij de beloofde foto`s. Ik vind het een erg mooi horloge! mooie kleur en fantastisch uurwerkje…

Automatic ETA 2452

13 likes

Die is heel netjes, met een prachtige blauwe wijzerplaat. Ik vind de Memomatics toch wel pareltjes hoor en deze zeker.

2 likes