Pontiac only

Oke…beter :+1::smiley: …Eens lezen wat dat Hydraulica nu inhoud…

1 like

Je kent toch wel dat essay over Pontiac, geschreven door Eric Damstra? De link vind je in de zoekmachine van het forum. Daar staat heel veel bruikbare info in. :slightly_smiling_face:

En we hebben @Maurits die er veel van weet en altijd kennis met liefhebbers wil delen.:ok_hand::relaxed:

2 likes

Ik ga zoeken :+1::blush:

2 likes

Een topic om van te smullen!
Hier mijn bijdrage :wink:




5 likes

In de Pontiac die ik heb staat in de caseback 11-64. Mag ik ervan uitgaan dat hij uit november '64 komt?

Je mag er van uitgaan, dat de bodem - en misschien ook de rest van de kast - in november 64 gemaakt is.
Wanneer precies het geheel naar de Pontiac fabriek gegaan is en hoe lang het in de fabriek gelegen heeft is niet meer vast te stellen.

1 like

Nog nooit eerder gezien, maar blijkbaar zijn ze er wel: een heuse Bombay special Pontiac. Met 18 jewels maar liefst.
De eigenaar was er zo gelukkig mee, dat ie 'm trots op Instagram plaatste. Ik ben blij voor hem, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om de foto te liken.

6 likes

Bombay special of gewoon een (slecht) heropgemaakte wijzerplaat? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze zelfs vintage Pontiac’s daar in India oid kennen en namaken.

1 like

Ik zal er ook nog maar eentje uit de eigen verzameling plaatsen.

5 likes

12 likes

Dit lijkt me inderdaad een zeldzaamheid voor de serieuze Pontiac verzamelaar;
http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=95489

En een foto van deze Lemania Bullhead Pontiac in het geval bovenstaand topic zou verdwijnen;

10 likes


:sunglasses:

9 likes

7 likes

Deze is onlangs als kadootje naar mijn vader gegaan :smiley:.

10 likes

De foto was gisteren niet zo mooi omdat het al weer donker buiten was… deze is mooier :yum:

11 likes

Mooi ding Nils! :+1:

Met de groetjes van een verguld familielid :wink:

6 likes

Bedankt Harry :+1: … Support-chock?? Mooi met de kleine secondewijzer :ok_hand:

1 like

Ik denk dat het extra schokbestendigheid voor de balansas betekent. Een soort incabloc. Maar op het technisch gebied ben ik niet echt een kenner, meer een prutser…:joy:

Fenno @Inca ben je in de buurt? :blush:

2 likes

Ja metoo :joy: …maar de wijzer staat ervoor dus er staat wel chock?? :sweat_smile:

1 like

Support-Choc staat er. :slightly_smiling_face:

1 like