Je spelt ridder verkeerd.
Geen enkel probleem toch. Je bent nog maar net lid en kunt hier nog zoveel leren.
Jaloers wel, nu de rest van Nederland in dit sombere weer zit. Geniet ervan!
H E L D, toch?
Over duikhorloges gesproken, we hebben nog een enkel nummertje over van de HFLE 2024!
Wellicht emotioneel interessant voor je?
Niet alleen voor jou. Voor zover bekend is de diepste plek op aarde 11000m…
Maar wel een leuke gimmick
Ja
Duik horloges zijn zeker functioneel want degelijk gebouwd, goed waterdicht (wel de schroefkroon aandraaien!) en goed afleesbaar. Ik duik ook en het duik horloge is bedoeld om de tijd die je onder water bent af te lezen. De duikring zet je dan met de 0 markering op de grote wijzer. Je draagt dan ook een diepte meter voor de diepte. Zo ben ik ook begonnen
Maar tegenwoordig gebruikt bijna iedereen een duikcomputer die minimaal tijd, diepte en vaak ook decompressie informatie aangeeft.
Zeker! Als kooktimer!
Vooral de nultijden vind ik wel lekker. En ja sjon dat iads tabel zit ook in m’n logboek.
Toetsenbordduikers .
Die heb ik nog niet eerder gehoord.
Niet dieper dan 200 meter he😉
Boven water komen is het probleem. Dan kom je bij zuurstof. Je moet de boel goed spoelen achteraf. Ook voor je dichtingen
Ik heb geen butler, dus ik kook mijn eitjes zelf.
Precies !
een perfect gekookt eitje daar wordt je blij van
En met je lumen spelen onder de dekens!
En daar komt de waterdicht soms ook van pas
Waterbestendigheid is een van de vaakst verkeerd begrepen specificaties van een horloge. Misschien dat de onderstaande tabel iets verduidelijkt (met één aanvulling: ik zou je zeker niet aanbevelen om met je 3 arm WR dress watch over een douche te gaan staan…)
Je hebt alles benoemd denk ik haha…punt uit lijkt mij🤘🏾
Een duikhorloge (mits niet te duur) kan je overal instoppen of wegleggen. Ook gaan ze niet zo snel kapot. Ik heb ze al jaren en er is nooit wat mee. Ik gebruik mijn duiker vooral met zwemmen in de zee van Spanje