Populariteit duikerhorloges

Hahaha wat een held ben je!

1 like

jij weet wat er in mn logboek staat… :thinking::ok_hand:t2:

Ach. Ik ken minimaal 8-10 mensen met een Range Rover, waarvan ik zeker weet dat ze nog nooit offroad hebben gereden.

4 likes

Vaak wel haha. Maar wat doe jij in dit topic? Jij hebt toch enkel een gmt? Of staat er zo’n Squale haai op?:stuck_out_tongue:

Ik kan echt niet wachten op die hfle😍

Trouwens:

Echt mijn Casio a158… dat ding overleeft nog als de rest van de wereld vergaat. Dus een simpel douche straaltje kan deze wel hèndelen. Ook maar 3 atm :nerd_face:

Oh wacht. Dresswatch.

2 likes

Volgens mij is de Speedmaster van origine niet ontwikkeld voor astronauten maar voor huisvrouwen in de jaren 50 van de vorige eeuw om gekookte eieren te timen.

Pas later pikte NASA deze super handige functie op en besloot astronauten dit plezier ook te gunnen.

Een duiker is gewoon super functioneel. Robuust, waterdicht, goed afleesbaar en door de geschiedenis vaak een tijdloos en klassiek ontwerp. Inmiddels maakt het voor mechanische horloges toch niet meer uit waarvoor ze ooit ontwikkeld zijn. Dat stadium zijn we met de komst van G-Shocks en F91W’s al lang gepasseerd volgens mij,

4 likes

Volgens mij na klachten dat ze het moeilijk vonden om de kooktijd van de eieren te bepalen :rofl:

Siiii! :grimacing:

Ik ook niet, daarom dat ik toch nog een NA voel aankomen in 2023. :sweat_smile:

Ergens wil ik hier heel veel “citeren” en typen, maar het IWAB gehalte is toch weer te sterk vertegenwoordigd.
Smaken verschillen en ieder vind bepaalde horloges mooi. Dat zal weinig met imago’s of testosteron te maken hebben gok ik, maar kan ook naïviteit zijn.
plaatje voor de sfeer

nee geen suunto terwijl ALLE duikers die dragen toch? 🫣

8 likes

Tis hetzelfde met terreinauto’s, het gros komt de weg niet af. In het gunstigste geval wordt tie gekocht om een caravan, boot of paardentraler te trekken.

1 like

Als het sneeuwt komen ze ook van pas. :blush:

In de 40+ jaar dat ik auto rij heeft er nog nooit zoveel sneeuw in nl gelegen dat ik een terreinwagen of kettingen nodig had. In het buitenland mag je met kettingen rijden dus ook daar niet nodig :wink:

3 likes

Wie te ijdel is om een bril te dragen koopt zich een duiker .Kan je vermijden het horloge belachelijk dicht tegen je neus te moeten houden om de uren te zien die madam je weer voor de winkel laat staan.

2 likes

giphy

He he. Eindelijk eens iemand die het in het snotje heeft.

Als je je pakkingen maar tijdig ververst en controleert is er niets aan de hand. Dan houdt zo’n horloge dat jaren vol.

“Men” draagt de meest idiote dingen naar gala’s tegenwoordig.

Ik heb Michelle Yeoh best hoog zitten, maar een jurk ter grootte van een voetbalveld en een iced Richard Mille ervaar ik niet als smaakvol. Maar goed, vokking Taika Waititi kwam zo uit bed rollen, had geen hemd en was gewoon in z’n badjas op komen dagen. Wel met een lekker mokkel. The dude abides.

Jackson Wang stapte zo van de motor af, of kwam net van een fotoshoot voor de Dark Side versie van St Pepper’s Lonely Hearts Club Band, terwijl Rami Malek denk ik op zwart zaad zit omdat hij aan het bij-schnabbelen was als ober. Simu Lui kwam dan weer bij een auditie voor de remake van Dr No weg.

Wat mij betreft begrijpt “men” het niet meer zo, dus dan kun je ook een titulair duikhorloge omdoen bij je Schotse kilt of zo.

Met die uitspraak verklein je het IWAB gehalte ook zeker niet.

Zo irritant, al die urban assault vehicles tegenwoordig.

Gewoon een set fatsoenlijke winterbanden en hopsakee. Toen ik in Zweden woonde reed iedereen ook in een volvootje. Geen 4x4.

2 likes

Eens uiteraard. Echter, als je onder gala een Amerikaans media evenement vol mensen die van aandachttrekkerij hun werk hebben gemaakt en die worden betaald om horloges op de foto te krijgen verstaat, dan heb je misschien een iets ander beeld van dit type evenement. Ik zie daar alleen een keurig nette zij het door Rolex gesponsorde Zwitserse meneer die middels een goed voorbeeld onze verwildwesterde broeders aan de andere kant van de plas wat fatsoen probeert bij te brengen. Volledig kansloos natuurlijk. En op de heenweg hadden we ze nog manieren meegegeven… :pensive:

2 likes

Het waren de meest puriteinse puriteinen, misfits, arme donders, speculanten en gasten van diverse pluimage voor wie de grond te heet onder de voeten was geworden die naar de VS verhuisden, laten we eerlijk zijn. Dat zie je dan ook goed aan de geschiedenis en huidige staat van het land.

5 likes

Ze zijn vaak leuk.
Vooral de vintage modellen.
Verder inderdaad onzin dat 500 meter gedoe.

4 likes

Zo is het :facepunch:t3: Logboeken vol heb ik nog…

1 like

Een horloge is überhaupt niet functioneel. De tijd kun je exact op je telefoon zien. Maar laat ons nou genieten van totaal zinloze wondertjes die we wegens onzin redenen aanschaffen. :wink:

4 likes

Je lijkt mijn zoon wel. :upside_down_face:

1 like

Deze begrijp ik niet.

39 millimeter inclusief bezel en zonder cyclops. :slightly_smiling_face:

Onderwater doet mn gsm het niet lekker hoor…

5 likes