Post hier jouw daily watch/daily beater

Hangt een beetje van de precieze definitie van een beater af. Dit is niet perse het horloge wat ik het meeste draag, maar wel het horloge dat ik draag bij risicovolle activiteiten :slight_smile:

Ik denk dat ik mijn speedy het meeste draag:

3 likes

Van alle markten thuis.

13 likes

7 likes

de Breitling Colt Skyracer en Citizen Satelite wave wissel ik regelmatig met elkaar af, daarna de Tudor.

6 likes

Ik heb- zoals zovelen hier- best wel veel horloges; in mijn geval een mix van vintage en modern. Ik wil ze allemaal kunnen dragen, dus wissel ook vaak voor een dagdeel of een dag van horloge.

Het horloge wat ik echter in het normale dagelijkse leven verreweg het meest aan de pols heb, is mijn Tudor Black Bay Red. Heerlijke klok, kan alles hebben en is ook bij heel veel verschillende gelegenheden gewoon lekker om te houden. :slightly_smiling_face:

12 likes

Heb geen daily beater. Ik roteer als een malle :grin:

3 likes

Daar is zeker ook iets voor te zeggen! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Bij mij is het deze!

8 likes

Ik draag al twee en een half jaar nieta anders.

5 likes

Perfecte daily beater!

9 likes

Toffe schoenen

1 like

Toen ik de mijne kreeg dacht ik dat ook … gek dat ik toch de Longines VHP (veel goedkoper en een quartz) veel vaker om de pols heb.

2 likes

Sinds de komst van de Explorer mag deze de hele week mee op pad :crazy_face:

9 likes

122 dagen, 24/7 … :hugs:

3 likes

Hoezo daily beater. Heb 12 horloges en wissel elke dag.(pas mijn kleding aan de wijzerplaat aan).Als ik ga merken dat ik er 1 minder wil dragen, dan gaat deze er uit. Er komt dan wel weer een andere voor in de plaats.

1 like

Deze krijgt toch behoorlijk wat draaguren.

13 likes

En terecht! :sunglasses::+1:

1 like

1 like

Tja. :sunglasses:

9 likes

Ik knoop mijn Sinn dagelijks om, overdag een beater veur t werk.
Ook het eerste horloge wat ik sinds mijn toetreden hier onafgebroken dagelijks om heb sinds 3 januari. Ik vind hem wel wat snel lopen en vandaar dat ik hem dagelijks om doe en lopende houd. Nieuwe uurwerken zouden tot 8 weken nodig hebben om in te lopen. Staat ook in het boekje maar mijn ervaring is dat het is direct goed is of niet, we zullen zien. En het is ook geen straf om dit te dragen met deze plaat erin.

20190118_210022

En als deze me blijft bevallen dan wordt het ook de go to beater en ga ik lekker uitdunnen.
Dan zou er nog een mooie dresswatch en wat sportiever horloge bij mogen en de rest lekker foetsie.

6 likes