Post hier jouw daily watch/daily beater

Schitterend vastgelegd! :heart_eyes::+1:

1 like

Thank you. Ik had het koud, draag zelden een trui… :wink:

@Da_Watcher, ik blijf het een mooie/bijzondere wijzerplaat vinden! Het is jammer van de donkere dagen maar strakkies, als de zon weer doorbreekt, is het nog meer feest volgens mij. Zou jij er nog een stalen band bij kopen? Of is het zo oké…

1 like

Ik kies mijn horloge afhankelijk van mijn afspraken en bezigheden. Als ik zeil neem ik mijn swatch of invicta. Thuis of op het werk van duiker op rubber via GS of Omega staal tot Hamilton Intra Matic of Zenith Ultra Thin dresswatch afhankelijk van bij hoe netjes ik me comfortabel voel.

Deze heb ik 20 jaar dagelijks gedragen, nu op de reservebank :slightly_smiling_face:

Dit is zijn opvolger

7 likes

Die stalen band had ik er meteen bij gekocht en is nu onderweg als het goed is komende dagen ergens op de mat. Ik heb de fine-link bracelet erbij gekozen en ben benieuwd.

Ja met zon is het een snoepje maar wat ik niet op de foto kan krijgen is wat je real life wel ziet. Ook met kunstlicht zoals nu is er kleur te zien. En uit sommige hoeken lijkt het wat mat zwart wat ik ook mooi vind.

1 like

Volgens mij een prima keuze! Mooi. :ok_hand:

1 like

Ik hoop het, ik vond h-link wat te toolish voor deze die ik toch wat verfijnder vindt dan de ā€œklassiekeā€ 556. Daar hoort wel h-link op vind ik. Maar bij deze met de opgelegde indices en gepolijste wijzers denk ik dat de fine link beter past.

Van de leren band had ik niet verwacht dat deze zo goed zou bevallen. Hij past perfect voor mij en ik vind hem mooi en passend bij het horloge.

Maar altijd welkom om hem in levende lijve te komen aanschouwen hoor. Geen enkel probleem

2 likes

Prima topic, zo belangrijk eigenlijk en dan toch zo onderbelicht :roll_eyes: Voor mij wel opvallend dat er op twee na alleen maar zwarte wijzerplaten (ok dan, nog ƩƩn LCD) de dagelijkse klus klaren, zegt toch wel iets over de power van zulke keuzes.

Ook voor mij geldt dat al heel lang - op rechts - met deze Seiko Kinetic, behalve bij echt kluswerk. Links elke dag wat anders natuurlijk… :grimacing: ze moeten wel af en toe bewegen die oudjes

Daily beater?
Heb ik niet.
İk wissel af tussen wat ik beschikbaar heb. En momenteel is dat :

• Tissot Tradition powermatic 80
  • Pontiac Hydraulica S
  • Le Montre Merci Grand’Pa
  • Omega Seamaster bumper 1952

Maar ik denk er toch echt over om een leuke duiker aan te kopen, die ik dan meer als daily beater zou gebruiken.

Gaat er dan toch een Seiko SKX013 komen? Wie weet…al ben ik niet bepaald een Seiko fan, hij bekoort me toch enigszins en ik zie geen echte alternatieven in de categorie " leuk klein betaalbaar duikertje".

1 like

De speedmaster draag ik dagelijks omdat ik mijn andere horloges enigszins wil sparen.

4 likes

ƉƩn van de drie maar als daily beater toch de Citizen… ergens zijn de tissots gewoon niet voor elke dag…

3 likes

3 likes

Die had je al gepost in je openingspost…

9 likes

2 likes

Oef, lastige vraag. Ik draag vanalles…

Draag eigenlijk zelden een horloge langer dan 1 dag.

1 like

Nope net gemaakt dus dat kan niet. Even goed kijken amice :wink:

Haha @RLC wil dat wij hier ELKE dag onze daily beaters posten denk ik…

ā€œKeep the soul topic aliveā€

3 likes

Haha nee gewoon blij met de NA, mi scuzi :sweat_smile:

1 like

Heb er meerdere, maar vandaag mijn Seiko Lord Matic 5606-7310:

2 likes

Slaap er nog net niet mee…!

2 likes