goede keus, prachtige duiker. Ik zou zelf voor de 36mm versie gaan, 45mm lug to lug is in mijn ogen perfect
Lekker hoor
Deze vrolijkerd zou mijn voorkeur hebben. Lekker fris in de zomer!
Dat vind ik de mooiste Dial
Ik vind het perfect. Zou als die op maat is, wat foto’s posten
Ga ik doen
Er zit nog platic-folie rond. Of je maakt erg belabberde foto’s.
Ik vind grijs en zwart vet. Maar dit horloge voor deze prijs is echt niet m’n ding. Geen overtuigde afwerking of verhaal erbij qua heritage voor toch een behoorlijk bedrag. Kan je hem niet een tijdje lenen van een mede HF’er voordat je 3.8K uitgeeft?
Je hebt gezien dat het horloge 10 post hierboven is binnengekomen en je dus best wel een zure reactie geeft in een soort van NA topic? Of gewoon straight to the end en commentaar geven, dat kan ook.
Ik zie nu dat hij binnen is. Dan vervalt een deel van mijn advies. Dank voor het aangeven en excuses dat ik die gemist heb. Zag bij het scrolled geen foto van het horloge zelf (zonder plastic) dus had hem over het hoofd gezien.
Veel plezier met de Na
Haha. Ik snap je verhaal. Voor €3800 had ik het niet gekocht. Ik heb hem op C24 nieuw voor €2600 .
Kijk, dat scheelt. Bedankt voor je sportieve reactie na mijn post na een lange werkdag… Geniet van de NA!
Gefeliciteerd met de NA! Laat die dial nu eens zien ik ben benieuwd hoe de grijze dial nu in het echt uitpakt.
Gefeliciteerd mooi man!
Zeer mooie keuze, de LLD blijft superknap en 39 is spot on.
Mooie LLD, gefeliciteerd
Eerlijke kritiek? Moet kunnen…. Is niet afkraken, maar gewoon eerlijk! Jij vindt dat zuur? Nee… als dit niet meer is toegestaan, waarom dan om meningen vragen? Ik wil een echte mening…. Niet dat wat anderen denken dat ik wil horen!
@TS: veel plezier met je Legend Diver!
Als TS voorbij het punt van advies inwinnen is en trots z’n nieuwe aankoop laat zien kan je wellicht overwegen om je mening, indien negatief, voor je te houden om zo de bliss van TS in stand te houden.
Veel plezier met je LLD, Je hebt toch een keuze kunnen maken