Potentiële aankoop Longines Legend Diver 39mm. Jullie mening?

Gaaf ding man! Van harte!

1 like

Bermuda is hier nieuw en je kan duidelijk aan zijn post zien dat hij dat niet gezien heeft en het goed bedoeld.

Je kunt ook een beetje kalm doen.

TS van harte met je nieuwe longines. Goeie deal

3 likes

Ja hoor. Wat jij wilt. :rofl:

1 like

Vandaag bij Juwelier geweest waar ik al jaren kom. Kreeg de band niet op maat. Durfde de pen er niet uit te slaan verder. Morgen maar even elders heen?

Iemand tips? Of is het een andere manier van pennen eruit halen/ vervangen.

:grin:

Zit er hier iets in de buurt?

Kan inderdaad een rot klusje zijn.

1 like

Vreemd dat de juwelier dit niet durft? Dit kan je met een setje van bol.com van 15 euro.
Ga gewoon naar een dealer waar ze het horloge verkopen of zelf doen? In principe gewoon doorduwen kan weinig mislopen.

2 likes

Tja, had hetzelfde met mijn LLD. Nadat de juwelier contact had gehad met een collega juwelier, was een goedje als WD40 de oplossing :grinning:

2 likes

Nee, met de LLD gaat dat echt niet. Ik zag dat er allerlei professionele tools werden gebruikt bij de mijne, maar het lukte niet. Hij had dit nog nooit meegemaakt.

2 likes

Oef, dan ben ik blij dat ik hem bij een AD heb besteld. Mogen zij er binnenkort lekker mee klooien :grin:

1 like

Idd, neem de popcorn maar mee :grinning:

2 likes

Ik ben benieuw of ik de L3.764.4.90.6 of de L3.764.4.90.7 krijg. Verschil zit hem in de sluiting. 6 is de oude clasp met micro adjust gaatjes en de 7 is met de verschuifbare sluiting. Dat lijkt me heerlijk met warm weer.

@Reddragon038 heb je al tijd gehad om wat foto’s te maken van de dial? Ik ben zo nieuwsgierig hoe de grijze plaat gaat uitpakken.

1 like

Op één of andere manier durfde die niet door te drukken/ slaan. En voordat die alle schakels sloopt :joy:… Ga morgen naar een Longines Boutique.

1 like

Mag ik vinden dat ik dat knullig vind bij een horloge uit deze prijsklasse? Dat de verbindingspennen er niet uit moeten vallen snapt iedereen, maar dit is nergens voor nodig.

2 likes

Nog niet! Ga ik proberen morgen te maken. Ik vind grijs in het echt toch veel mooier dan blauw of zwart. En past mooi!

1 like

Het is wat het is :+1:t3:. Als het zo is of gaat, dan is t zo haha.

3 likes

P.S: is het wel allemaal schadeloos gegaan? :joy:

1 like

Ik zou de .6 niet accepteren. De clasp van de .7 is toch wel erg fijn en past bij deze prijsklasse. Ik pas de band toch best regelmatig aan, merk ik.

3 likes

Gelukkig wel :grimacing:

1 like

Zijn toch gewoon schroefjes? :grimacing:

1 like

Dacht ik ook. Maar dat is dus niet zo haha.

1 like