Yo…die is mooi!
Zijn best wel dikke pennen. Niet zoals een splitpen uit een Seiko, maar een massieve pen met aan het einde een stukje wat in het midden open is gemaakt.
De Spirit Zulu heeft ook zulke pennen, maar met wat kracht zijn ze er wel uit te drukken.
Dankjewel voor je reactie! Handig om te weten!
De AD adverteert met de blauwe LLD nog wel met de oude clasp en hanteert ook de oude prijs. Dan is het wel prima, aangezien ze ook de prijs wat naar beneden voor me willen aanpassen.
Ze zijn zelf alleen nog niet echt op de hoogte aangezien ze geen antwoord konden geven op mijn vraag waarom de de blauwe LLD verschillende referentienummers heeft.
Ik ben wel benieuwd of de nieuwe clasp op de band past waarop de oude clasp is gemonteerd. Dan is het in de toekomst wellicht de moeite waard om te informeren wat de nieuwe clasp kost en of deze te bestellen is, mocht ik de “oude” versie nemen.
Succes met het op maat krijgen Zelf geen ervaring met op maat maken van de stalen band, heb mijne op de (extreem goede) nato gekocht.
Hopelijk krijg je dan toch de nieuwe .
Dat zou een mooie verrassing zijn!
Ben wel benieuwd .
Een pracht! Geniet ervan.
Zeer Mooi horloge…
Het was folie dus!
Geniet van deze mooie aanwinst.
Heel erg gaaf! Geniet ervan!
Erg mooi!
Grijs was de juiste kleur! Goed dat je je gevoel hebt gevolgd
Mooi horloge, gefeliciteerd met je NA!
Als dat terloops in een topic gebeurt wat over advies en meningen gaat is het te vergeven. Als ik TS was had ik dit topic gewoon de discussie gelaten en daarnaast even een aparte NA geschreven, dan is het voor iedereen duidelijk.
Ik kan me voorstellen dat leden een topic van 135 posts niet helemaal uitkammen om te zien of er ergens NA-achtige bewegingen worden gemaakt.
Dat gezegd: @Reddragon038 , Gefeliciteerd met je LLD. Mooi man!
Is 10 posts na de post van TS waarin hij vol trots de foto’s presenteert. Redelijk binnen de marge zeg maar. Maar waarom reanimeren we überhaupt dit topic na 2 maanden?
Iemand wilde een horloge kopen van iemand. Die had in dit topic gezegd dat hij in contact wilde komen met iemand. Die posts zijn nu wel weer gewist. Ik was het niet.
Ik had een screenshot moeten maken. Zo slecht dit.