![]()
Dit is wellicht een van de meest kloppende feiten.
Ik heb een winder voor 2 horloges, 1 omdat ik die altijd op zaterdag draag (iets met voetbal en bijgeloof) en de 2e is het 2e mechanische horloge van mijn vrouw, die eens in de zoveel weken wisselt.
Verder wissel ik elke 2-3 dagen van horloge dus maakt die 40 vs 80 uur geen moer uit.
een watch winder van een paar tientjes erbij dan ben je klaar. Een super solide horloge. En eens een keer wat anders dan de bekende merken ![]()
Ik gebruik mijn duikers ook enkel om in documenten te duiken ![]()
Ja hier heb je een punt echter, ik ben hier nog niet zo heel lang lid, dus denk ik (voorlopig) nog dat dit mn laatste aanschaf zal zijn. Ik ga dus alleen wisselen tussen mijn werkhorloge en weekendhorloge.
Voor velen werkt het forum anders.
Wel heel tactisch opgeschreven, met ontsnapping clausule.
Van 2025… ik vat hem ![]()
![]()
Ik niet, ze gaan mee de Noordzee in. Ok, niet dieper dan ca. 1 meter maar toch…
Het bandje daarentegen… net aan
Wel super comfortabel…
Prima, toch? Jij blij, wij blij ![]()
TS wil een automaat. Maar CWC is inderdaad te mooi en belangrijk om over te slaan.
Bv. Een Zelos Eagle 2 TI met La Joux Perret G100 Soigné 68 uur gangreserve.
Of een eco-drive van citizen,echter geen automaat.
Die Zelos ken ik nog niet, ziet er ook gaaf uit! En ook weer een nieuwe route qwa uurwerk, zullen vast nog wel een paar merken zijn hiermee! Tnx!
Microbrand uit 2014 uit het verre Oosten. Merken zonder historie en aan jou de keus of je dat belangrijk vind.
Heeft verder niets met de kwaliteit te maken, die is vast prima en de prijzen zijn ok. Alleen rekening houden met 25% extra kosten bij import van buiten de EU. (BTW vooral).
Je bent op zoek naar een fieldwatch, maar de kompasfunctie vind je overbodig? ![]()
Hmmmmm… Interessante gedachte!!