Erg benieuwd wat jullie van GP en/of de Vintage 1945 denken…
Vind het wel wat
Ik ben ook benieuwd wat jij er zelf van vindt?
Het ziet er wat mij betreft goed uit. Valt mij wel op (en dat heb ik denk ik al eerder gezegd) dat elk merk aan het teruggrijpen is naar het verleden. Ik mis de innovatie.
Ik vind het twee keer niks, zelfs al was het een Patek of een FPJourne.
Mooi maar lijkt erg groot? Dat is dan weer jammer.
Dit👆
Vind het een beetje een dames horloge kwa kastvorm en formaat en kan me voorstellen dat huidkaas zich ophoopt tussen die randjes
Ik ben normaal niet zo van de dressers, maar deze spreekt wel aan. Weet niet veel van GP, behalve dat ze zelf aangeven in 1791 te zijn begonnen…
Dus, ik dacht: een paar honderd man (en vrouw) weten meer dan één…
Vooropgesteld dat girard perregaux hele mooie horloges maakt, heb ik deze altijd te fors / grof gevonden.
Behalve die jackpot speelautomaat dan. ….
Die is wel grappig.
Fraai op foto’s. Maar op de pols moet ik het nog maar zien. Kast moet je wel van houden. Zelfde als een 5111, beetje barok.
Ik heb een jonge vintage gehad destijds.
Die zou ik boven de nieuwere verkiezen om de slankere kastlijnen en langere slankere lugs, en omdat de oudere versie meer gebogen is en een smallere kast heeft zodat deze nog mooier op de pols valt.
Koopje. Elke dag de hoofdprijs.
Als ze de initialen en datum weg hadden gelaten en de merknaam in een kleiner font op de wijzerplaat hadden gezet, dan was het een pracht horloge geworden.
Gemiste kans, vind ik.
Kitsch pur sang.
Deze is prachtig. Die nieuwe meh
Ik ben er persoonlijk niet weg van, neigt idd naar een wat kitscherig ‘kijk mij eens horloge’.
Zeker niet prul, pracht is ook overdreven m.i. Hoort bij de wat meer luxury horloges. Een tijdje samen met U. Nardin onder een Franse luxury house. Sinds kort weer zelfstandig. Bron: Wikipedia.
Ja dit ook. Helemaal waar.
Duur grapje…