Ik ben nog op zoek naar een horloge(wie niet op dit forum). Ik zoek een duiker achtige klok. Rond de 42mm,max 500 euro, nieuw, minimaal 100 meter waterdicht.
Het merk Precista spreekt mij wel aan. Volgens mij zijn er best wel een aantal hier op het forum met een Precista. Graag hoor ik jullie bevindingen(prijs/kwaliteit verhouding, draagcomfort, welke banden etc.) Foto’s zijn uiteraard welkom.
of
. Ik neig het meeste naar de zwarte. Mooi clean.
de blauwe welke je laat zien heb ik gehad. Mooi eenvoudig ding. lekkere dikke kast en dito band. Is verdwenen naar een mede forumlid. Ik weet niet of hij hem nog heeft (dus je kan um PM-en ;))
zelf heb ik nu nog de PRS 18q… ik heb hem terug gekocht (en met mij velen!) dus dat zegt wel wat. Gewoon een heerlijke no-nonsense klok. Google maar en overtuig jezelf. Zoek vooral op Eddie’s eigen forum, je vindt er superveel!
Mijn ervaring is dat het uitstekende toolwatches zijn. Een betere klok met deze prijs/kwaliteit verhouding is haast niet te vinden en de communicatie met Eddie (de eigenaar van het merk) is ook prettig.
(Heb een prs-22 gehad en heb nu een prs18q)
Heb zelf 'n PRS-50: voor mijn smalle polsen aan de forse kant (zwaar en hoog), maar kwalitatief prima klokje. Nette prijs/kwaliteitverhouding, goeie rubberen band, mooi reis-etui en ook de afwikkeling door Eddie Platts is heel correct. Ben er zeer tevreden mee, maar mijn Archimede Sporttaucher krijgt meer draagtijd.
Ik ben nog op zoek naar een horloge(wie niet op
dit forum). Ik zoek een duiker achtige klok. Rond
de 42mm,max 500 euro, nieuw, minimaal 100 meter
waterdicht.
Het merk Precista spreekt mij wel aan. Volgens mij
zijn er best wel een aantal hier op het forum met
een Precista. Graag hoor ik jullie
bevindingen(prijs/kwaliteit verhouding,
draagcomfort, welke banden etc.) Foto’s zijn
uiteraard welkom.
Ik heb de PRS18A nog met het ETA uurwerk(is de eerste batch). Oerdegelijke klok. Ontspiegeld saffier mooi matte afwerking, Is een van mijn favoriete horloges. Prijs-kwaliteit is uitstekend.
Ik heb er een paar gehad(3xPRS18q/a, 3xPRS22 Speedbird, 1xPRS), stuk voor stuk heerlijke klokjes.
Momenteel alleen een 18Q, nummer 2 uit de laatste batchB)-
Mag ik vragen waarom je ze gehad hebt? Ben je iemand die ze op voorhand koopt om na een tijdje weer te verkopen? Als je er zo veel gehad hebt neem ik aan dat ze wel fijn dragen.
Wel mooie modellen hoor.