Precista, wie heeft welke?

Ik ben nog op zoek naar een horloge(wie niet op dit forum). Ik zoek een duiker achtige klok. Rond de 42mm,max 500 euro, nieuw, minimaal 100 meter waterdicht.

Het merk Precista spreekt mij wel aan. Volgens mij zijn er best wel een aantal hier op het forum met een Precista. Graag hoor ik jullie bevindingen(prijs/kwaliteit verhouding, draagcomfort, welke banden etc.) Foto’s zijn uiteraard welkom.

of
. Ik neig het meeste naar de zwarte. Mooi clean.

TheMaestro heeft op Youtube een goede review van zijn (ex?)exemplaar staan, zeker het kijken waard (tu)

de blauwe welke je laat zien heb ik gehad. Mooi eenvoudig ding. lekkere dikke kast en dito band. Is verdwenen naar een mede forumlid. Ik weet niet of hij hem nog heeft :slight_smile: :slight_smile: (dus je kan um PM-en ;))

zelf heb ik nu nog de PRS 18q… ik heb hem terug gekocht (en met mij velen!) dus dat zegt wel wat. Gewoon een heerlijke no-nonsense klok. Google maar en overtuig jezelf. Zoek vooral op Eddie’s eigen forum, je vindt er superveel!

de mijne:

succes gewenst!

Hier is de link:

Hij staat nog wel op de LE owners list op TZ-uk…

Mijn ervaring is dat het uitstekende toolwatches zijn. Een betere klok met deze prijs/kwaliteit verhouding is haast niet te vinden en de communicatie met Eddie (de eigenaar van het merk) is ook prettig.
(Heb een prs-22 gehad en heb nu een prs18q)

Samen met Marathon een echte tool watch. Volgens mij heeft Henrik een blauwe LE ofin ieder geval gehad. Veel horloge boor weinig geld!

Eric

Heb zelf 'n PRS-50: voor mijn smalle polsen aan de forse kant (zwaar en hoog), maar kwalitatief prima klokje. Nette prijs/kwaliteitverhouding, goeie rubberen band, mooi reis-etui en ook de afwikkeling door Eddie Platts is heel correct. Ben er zeer tevreden mee, maar mijn Archimede Sporttaucher krijgt meer draagtijd.

jeronimo Schreef:

Ik ben nog op zoek naar een horloge(wie niet op
dit forum). Ik zoek een duiker achtige klok. Rond
de 42mm,max 500 euro, nieuw, minimaal 100 meter
waterdicht.

Het merk Precista spreekt mij wel aan. Volgens mij
zijn er best wel een aantal hier op het forum met
een Precista. Graag hoor ik jullie
bevindingen(prijs/kwaliteit verhouding,
draagcomfort, welke banden etc.) Foto’s zijn
uiteraard welkom.

http://i458.photobucket.com/albums/qq306/jhopstake
n/38042mm.jpg of
. Ik neig het meeste naar de zwarte. Mooi clean.
http://i458.photobucket.com/albums/qq306/jhopstake
n/38142mm.jpg

Mooie kast!

Ik heb er drie gehad, nu even geen. Prijs kwaliteitverhouding is zeer goed! Als je dit mooi vindt zit je hier zeker goed.

Geen echte duiker maar wel 200m waterdicht en in een duikerkast is de Seiko SARB059.

Idd ook een mooie klok.

Heb deze, prima weekend horloge zonder gedoe om hem gelijk te zetten. Had een stalen band alleen wel prettig gevonden.

Ik heb een PRS17C
wat kleiner dan de meeste maar wel een erg fijne toolwatch

Ik heb net als aantal anderen de PRS18Q en vind het een geweldig horloge. En ook uitermate geschikt voor mensen met wat kleine polsen.

Ik heb de PRS18A nog met het ETA uurwerk(is de eerste batch). Oerdegelijke klok. Ontspiegeld saffier mooi matte afwerking, Is een van mijn favoriete horloges. Prijs-kwaliteit is uitstekend.

Ik heb er een paar gehad(3xPRS18q/a, 3xPRS22 Speedbird, 1xPRS), stuk voor stuk heerlijke klokjes.
Momenteel alleen een 18Q, nummer 2 uit de laatste batchB)-

Mooi hoor. En veel mooie foto´s

JTrapman Schreef:

TheMaestro heeft op Youtube een goede review van
zijn (ex?)exemplaar staan, zeker het kijken waard
(tu)

En hier is-ie dan.
Inmiddels verkocht maar ik heb er een fijne klok aan gehad.

url=http://www.youtube.com/watch?v=txnC2bRviRk

De horloges van Timefactors hebben simpelweg een hele goede prijs/kwaliteit verhouding (tu)

Ik heb de volgende gehad…

Precista PRS-3

Precista PRS-3

Precista PRS-5

Precista PRS-14

Precista PRS-17C

Precista PRS-17Q

Precista PRS-53A

Sewills Carmania

En momenteel nog in bezit…

Precista PRS18Q

Broadarrow PRS-3

Mag ik vragen waarom je ze gehad hebt? Ben je iemand die ze op voorhand koopt om na een tijdje weer te verkopen? Als je er zo veel gehad hebt neem ik aan dat ze wel fijn dragen.
Wel mooie modellen hoor.