Preview Halios Seaforth

Vind deze combi wel origineel en geslaagd.

11 likes

Er zijn er altijd wel een aantal die afhaken :wink:

1 like

Daarom :wink:

1 like

Zou er nog een tweede batch met de pastelblauwe wijzerplaat komen?

Van wat ik heb begrepen: nee. Helemaal uitverkocht, evenals de saffier bezel versie. Kan me vergissen, maar dat las ik op WUS.

HĆØ! Dat =#+|.Ā„:japanese_ogre:%~=+!! Halios!:clown_face:


:canada::muscle:t3:

4 likes

Nice :wink: draagt wel groot voor een 40mm. Isdit op een relatief kleine pols, of gewoon de vertekening van een 28mm smartphone-cameraatje?

Aan die foto te zien een polsje niet groter dan die van de gemiddelde pokdalige puberā€¦:wink:

Ik durf het zo niet te zeggen.:slight_smile:ļø

Ik denk dat dat maatje wel ok isā€¦
En ik vind dat pastelblauw echt geweldig!

Zwarte Gilt ookā€¦
Ik moet deze helaas even overslaan voor nu.:rage: Maar 98% had ik de lichtblauwe gedaan.

Jammer dat het altijd allemaal zo schaars bedeeld is , en je eigenlijk nooit echt zeker weet of en wanneer er nog een lichtingkje aankomtā€¦ Maar dat is nu ook weer juist de charme vind ik.

Alleen moet je 'm als je hem wilt wel ā€˜gewoon lekker kunnen bestellenā€™ā€¦ Anders blijf je naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weer (lang) achter de feiten aanlopenā€¦

Deed ik met die Tropik ook alā€¦
(zucht).

Deze is mij in uiterlijk verschil van met name de plaat eigenlijk te miniem t.o.v de Tropik om te hebben willen switschenā€¦ Zou echt de kleur zijn danā€¦:thinking:
Ook te weinig verschillend om er dan naast te kopen. Dan zou ik weer eerder voor de grijze Laguna gaan.,.

Ach die ~,%,?%-:cloud_with_lightning:- horlogeā€™s!

[quote=ā€œMeistersingerFa, post:188, topic:79501ā€]
Dan zou ik weer eerder voor de grijze Laguna gaan.,.
[/quote] Heel goed :+1::wink:

Zie het nu pasā€¦

Nog niet weg?

Ruilen tegen een Opel Astra waar Ben Hur nog in heeft gereden?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi man! Ik zeg houden dat ding!

Dat duffe ā€˜net nietā€™ Squaleā€¦:no_mouth:

Je gaat spijt krijgen.

1 like

Ja. Hmmā€¦ik laat het nog ff in me omgaan! :thinking:

Squale heeft wat aardige modellen , maar die Halios Laguna echt veel guurder!

Tenminste: kreeg de indruk dat dat je aan het zwabberen heeft gemaakt?
Hahahaā€¦

Moet ik 'm aftanken!? De Opep?

1 like

Nee. Laat die Opep voorlopig nog maar ff staan! :wink:

2 likes

De mijne wordt komende maandag bezorgd. Ben dan alleen niet thuis dus hopelijk geven ze hem af bij de burenā€¦

5 likes

Paar plaatjes gejat van watchuseek:

12 likes

H e e l e r g g a a f. !

En daar is hij dan! Lang moeten wachten, en hoge verwachtingen, maar ik kan eerlijk zeggen dat ik positief ben verrast. De wijzerplaat is geweldig, evenals de pasvorm. Word ook erg vrolijk van de wijzerplaat, deze ga ik met veel plezier dragen :+1:

28 likes

Mooi! Ook wel een vintage uitstraling zo.

Mooi zo, maar zou hem in het echt moeten zien om helemaal overtuigd te zijn !

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Die van mij is zojuist ook afgeleverd. Kan niet wachten om hem zo om de pols te hangen.

1 like