Preview Halios Seaforth

Ben erg benieuwd :see_no_evil:

1 like

Waar blijven die foto’s…! :wink:

1 like

Erg mooi. Als ik de foto zo zie ben ik blij dat ik ook gekozen heb voor de fixed bezel.

Even geduld Trapman. Er moet eerst nog gewerkt worden. Rond een uur of 6 thuis dus dan komen ze.

1 like

Haha, patience is not my strong suit.

Ben benieuwd wat je van die van jou vindt! Ik ben erg content met die van mij.

1 like

Ik zie dit topic nu pas. Als ik hem eerder gezien had en het budget beschikbaar had was de keus makkelijk geweest. Dan had ik denk ik meteen op het bestel knopje gedrukt. Wat een horloge… Tijden geleden dat ik zo’n mooie klok gezien heb :smile:

Toch wat eerder naar huis gegaan. Wat een mega tof horloge is dit :heart_eyes:

19 likes

Inderdaad, en wat vind je van die Halios?

16 likes

Uiteraard geen match voor de Explorer maar dat is logisch. Ik vind de Seaforth echt heel mooi, overtreft mijn verwachtingen. De sunburst speelt super mooi met het licht en is gelukkig niet te blauw.

2 likes

En ik maar denken dat je voor de zwarte met saffier was gegaan… Veel betere keuze dit :+1:

2 likes

Wat een topper ! Ik blijf wel zeggen moet hem in het echie zien :wink:

Geloof mij maar, deze kan je blind bestellen (ongeacht de uitvoering) :+1:

Das overtuigd !!! Maar met welk horloge moet ik deze vergelijken dan, waar zet je hem tegen af ?

Dat is wel een lastige vraag… Met bezel is hij sowieso vergelijkbaar met de Sixty Five (afgezien van het uurwerk). De fit and finish van de Seaforth is super, en als ik er een paar honderd meer voor had betaald was ik nog steeds content geweest.

De bezelloze versie is het beste te vergelijken met de Sinn 556, waar ik het gevoel heb dat de Halios een betere afwerking heeft, maar ook hier zit er wel weer een verschil in het uurwerk.

Dus eigenlijk een goed staaltje werk en goed afgewerkt, alleen het uurwerk blijft daar dus een beetje in achter als ik het goed begrijp !?

Zal eens kijken, vindt het ook een klein beetje jammer dat hij geen stalen band heeft :thinking:

Groeten van z’n tweelingbroer! Mooi hè! :slight_smile:

7 likes

Heel mooi! Ik had hem een stuk blauwer verwacht. Of is dit de zwarte plaat die in het licht wat blauwer oogt?

Snik snik :sweat:

2 likes

Nee het is de blauwe. Lijkt inderdaad soms bijna zwart. Heb ooit eens en Squale met blauwe sunburst wijzerplaat gehad maar bij dat horloge ging het mij steeds meer tegenstaan. Deze kleur blauw is echt vele malen subtieler.

Moet eerlijk zeggen dat de review van worn&wound (die hier eerder gepost is) mij over de streep heeft getrokken.

Ja gaat echt nergens over. Leek de veilige keuze. Die saffieren bezel is ook ruim een mm hoger dan de stalen bezel. Ik vind hem met stalen bezel goed in balans en het gebolde glas oogt, door de beperkte hoogte van de bezel, erg mooi en in balans.

Hè manneke, dan maar even soppen op onze plaatjes :wink:

2 likes

Nog even een paar snelle plaatjes, sterkte @Kiek

18 likes