Preview Halios Seaforth

Dat had ik me even niet gerealiseerd! Vind die van jou stukken mooier. Niet alleen door de kleur, vooral ook door de cleane no date plaat. Goeie aankoop!

1 like

Verrek! (Niet eens gezien) Met dat geel heb je wel een keer iets anders … :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooi!

Ik had nog een lijntje naar FORaSEC uitgegooid voor het geval dat hij nog een aantal exemplaren van de Seaforth zou kunnen bemachtingen bij Jason. Helaas helaas: er is niets over om in Europa te verdelen…

Op naar serie twee dan maar! Bahama Yellow moet ik nog even aan wennen… krijg wel meteen zin in ijs :slight_smile:

2 likes

Wel vet denk ik!!

Cool “erbij” horloge. Zou hem int echt moeten zien voor een definitief oordeel… Maar voor nu dus :+1:

Zoals beloofd… nu met Strapcode oyster+ v clasp…
Is een zeer mooi geheel :blush:

10 likes

Dibs! :heart_eyes:

1 like

Eensch.

Maar toch blijft de Tropik (ook op basis van deze foto’s) ook nog steeds een winner in mijn ogen.

ah heb jij die van @MeistersingerFa gekocht?

Neen. Wel even over gedacht. Maar nu even geen behoefte aan uitbreiding van de collectie.

Wel de witte gehad. Top klokkie. Eerst microbrand die me wist te overtuigen in kwaliteit.

1 like

Gaaf!

1 like

Met dank aan aan iemand die deze band op maat heeft gemaakt via Etsy…dit wordt mijn definitieve keuze :heart_eyes:

11 likes

Nice!

1 like

5 likes

Wat een gaaf ding zeg

1 like

Zo, hoe bevalt de Seaforth bij jullie? Bij mij erg goed. Ben alleen opzoek naar een andere band. Het liefst een mooie (goed op de kast aansluitende) bracelet of een rubberen band. Nou zag ik op Instagram een kort filmpje, van Halios zelf, voorbij komen waarin een Rolex Oyster bracelet op de Seaforth gemonteerd was. Dat zag er echt heel mooi uit en leek ook goed aan te sluiten op de kast. Op de 1 of andere manier kan ik het filmpje niet terugvinden.

Ben benieuwd of jullie al wat andere straps op de Seaforth hebben gezet. Laat zie laat zien zou ik zeggen :+1:

Cool zeg. Weer eens wat anders.

Ja die combo is ook een manier. Alleen de band kost al 3x de prijs van de Halios.

1 like

Dank. Ik zoek mij rot nu…

Dit is een Rivet Oyster (?)

4 likes

Toevallig een paar dagen geleden mijn Seaforth op een Oris stalen band gezet (van de Sixty Five). Endlink ligt iets lager dan begin van de lugs, maar vond de fit erg goed. Nul speling, past perfect.

10 likes