Preview Halios Seaforth

Van watchuseek.

6 likes

Orders gaan vandaag weer open volgens www.halioswatches.com/seaforth

Prachtig die lichtblauwe dial. Sowieso erg mooi horloge. Veel draag/reisplezier gewenst met deze schitterende aanwinst!

1 like

Ik zie nergens de versie met zwarte bezel bij de NA’s. Niet populair, blijkbaar? Ook op de website van Halios niet meer te vinden.

Voor wie hem al hebben:
Hoeveel kosten kwamen er nog bij ? Douane e.d.

4 likes

Ik heb er geen, maar Europese bestellingen gaan via www.forasec.com
Geen btw etc.

1 like

Ah oke. Nice.
Tnx!

Goede nieuws is wel dat de pastelblauwe dial waarschijnlijk terugkeert in serie 2.

Had ik hier al gezegd dat serie 1 op is? :confused:

2 likes

Ik was benieuwd naar een vergelijking binnen het Halios legioen. Nu volg ik op Instagram iemand die alle 3 de Halios’ heeft welke mijn interesse hebben. Even de foto delen. :slight_smile:

Foto’s door @uvalaw2005 op Instagram.

6 likes

Wat een elegant ding is die Seaforth ten opzichte van die andere.

1 like

Zeker. En wat is die Delfin ‘grof’.

1 like

Armband van Chinese makelij :blush:na paar uurtjes “dremelen” zijn alle scherpe kantjes afgerond, is de “brushing” en het polijsten zo goed als perfect en het logo is erop geëtst…
Ik vind deze band mooi omdat hij mooi van 20mm afloopt naar 16mm, die van Strapcode tot 18mm :neutral_face:

15 likes

Dat is een heel ander beeld! Enorm gaaf!

1 like

Oyster Strapcode met gegraveerd logo in de v clasp volgt nog… waarschijnlijk volgende week klaar, ik post dan wel enkele foto’s

1 like

Halios post net deze mogelijke nieuwe kleur als optie voor de najaarsronde … “Bahama Yellow”, ooit gebruikt door Porsche als kleur. Tja, wat vinden we hiervan … ?

1 like

Ik vind 'm gaaf! Maar ik vind mijn bescheiden 3-piece collection te klein om er een geel horloge aan toe te voegen.

Ben jij in de markt voor batch 2?

Ik heb er al één uit de eerste ronde, en dik tevreden mee! :wink: zou niet gauw een extra variant van een model in de collectie opnemen … al hoewel :innocent:

5 likes

En met datum zo te zien?!