Preview Halios Seaforth

Ben benieuwd wat de prijs gaat doen met een ETA :thinking:

Oeh lekker! Een GMT… die complicatie heb ik nog niet in mijn collectie!

Ik genoeg in mijn leven…:roll_eyes:

Dus om er nu ook nog weer 1 in één van mijn horloge’s te hebben…

Wat zou het worden denk je? Rond de €1.000? Of meer? Volgens mij word deze movement ook gebruikt in de Sinn 856 UTC.

Mooi hoor! Donkerblauw, stalen bezel en GMT + datum zou het voor mij zijn. Helaas liggen deze (vermoedelijke) prijzen buiten mijn bereik. Tikje jaloers op een ieder die hier de spaarpot groot genoeg voor heeft.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een ieders (jaarlijks) budget is. Ik krijg de indruk dat de meesten hier meer dan €1k te besteden hebben per jaar… Kan iemand een poll aanmaken?

1 like

Dat lijkt mij ook afhankelijk van leeftijd en levensfase. Met kleine kinderen (kinderopvang) en net een huis gekocht is het toch wat krapper dan een paar fases verder. Voor mijn 40e had ik alleen een Seiko en een Hamilton (en was daar ook blij mee).

5 likes

Plus waar je bereid bent om je centen in te pompen. Ik heb meerdere dure hobbies en het is keuzes maken. Je kan niet alles hebben :).

5 likes

Ik heb aan mijn mods al makkelijk meer besteed dan dat. Een poll hoeft van mij niet echt, dadelijk krijg je jaloezie op het forum.

Maar zoals @Bauhaus zei, het is toch ook afhankelijk van je levensfase. Ik heb bijvoorbeeld geen kinderwens, waardoor ik wat sneller de trekker overhaal bij aankopen dan iemand van mijn leeftijd die wel kinderen heeft.

4 likes

Zo’n Nomos suede strap staat niet slecht op de Seaforth. Me experiment is geslaagd zeg ik! :kissing_smiling_eyes:

22 likes

Erg mooie combinatie!

1 like

Goeie combinatie! Is hij niet iets te smal?

Mijn budget is in ieder geval 0. Maar door wat te verkopen kan je dan toch weer vaak wat nieuws kopen :wink:

1 like

Eigenlijk wel ja :slight_smile: Is een 19mm strap die ik nog had liggen van Nomos. Ik kan er wel mee leven voor af en toe.

[quote=“koekoek, post:332, topic:79501”]
door wat te verkopen
[/quote] 'k zou mijn schoonmoeder wel willen verkopen…

2 likes

Sommigen onder ons plukken daar de vruchten van. :slight_smile:

Dat is sinds 2015 wel aan de orde hier. Maar de gekkigheid moet maar eens ophouden, dus heb ik een aantal horloges verkocht alvorens m’n definitieve duiker te bestellen.

1 like

[quote=“Anacharsis, post:334, topic:79501, full:true”]

Die van mij kan ik alleen wegbrengen maar dat kost me een verwijderingsbijdrage.

2 likes

Heb je de Squale nog steeds dan?

1 like

1 like

Ga jij naar de prostituees?

Dan boer je zeker steeds verder achteruit vrees ik?