Preview Halios Seaforth

Yup. :grin: Nog steeds blij mee. Gaat ook niet weg, al heeft @anon50762135EV een valiante poging gedaan.

2 likes

met die SKX aardig gelukt :wink:

1 like

Meh, weer geen geld uitgegeven vandaag.

Een lichtblauwe Seaforth 12h bezel ging over de 900 euro heen:

1 like

Plaatje van Instagram van de Seaforth met grijze wijzerplaat.

Stowa Ikarus anyone?

2 likes

Dat is trouwens een behoorlijk geschift bedrag. Ik snap dat niet helemaal.

Nog eentje dan.

Zit er sterk aan te denken om deze (of de gele :grin:) te kopen en die ik nu heb in de verkoop te doen.

Echt? Ik vind die grijze zo saai … :unamused:

Ach, iemand heeft mij ooit verteld dat een Explorer zo saai is. Gaafste horloge dat ik ooit heb gehad.

Zonder gekheid, hij oogt op de plaatjes inderdaad wat saai maar ben erg benieuwd naar de wijzerplaat. Het lijkt erop of die een bepaalde structuur heeft, kan best cool uitpakken denk ik zo. Daarnaast lijkt het mij een mooie aanvulling op mijn Explorer. Even de plaatjes van de real deal afwachten.

2 likes

Trek je zeker niks van mij aan! :sunglasses: Het zag er wat eentonig uit … Ben zelf wel heel benieuwd naar die gele :banana:

1 like

Zegt u het maar, worden we hier enthousiast van?

2 likes

Ben ook wel eeg benieuwd :+1:t2::thinking:

1 like

Niet kapot van de datum/GMT versie. Doe mij nog maar een sunburst blue 12h van de vorige serie :slight_smile:

Hoe dan ook, minder saai dan een explorer. :innocent:

2 likes

Zal ik de mijne alvast voor je reserveren?

:joy:

1 like

Ik vind die GMT gaaf, alleen vind ik die geborsteld stalen bezel niet zo mooi, benieuwd of er ook eentje met een zwarte met 24 uurs aanduiding komt!

AUTO :white_large_square: MATIC

Trek ik echt niet.

2 likes

Dat vind ik de minst storende dissonant. Als je ziet welke verhandelingen soms op wijzerplaten staan…

2 likes

Hij is fijn hoor. Mooie, rustige klok. Maar ruim 700 euro voor een Miyota gaat mij echt mijn verstand te boven.

1 like

Niet de minste Miyota natuurlijk. Heel ander uurwerk dan in een Citizen van 100 euro zit natuurlijk. De miyota discussie is volgens mij al eerder in dit topc gevoerd :smile_cat:

1 like

Volgende serie komt met een eta 2824.

2 likes