Preview Halios Seaforth

Jeroen, ik hoop niet dat je alleen van je mooie horloge geniet :wink: maar dat zal wel niet…is inderdaad een topper :+1:t2:

Haha, de grootste reden dat ik het zo lang met 1 horloge uithoud is dat ik er amper naar kijk :joy:

2 likes

Kan mij niks bij voorstellen, zeker niet als ik de foto’s op Hodinkee zie :yum:

Ik heb de mijne onlangs verkocht. De herrie van de rotor ging mij tegenstaan. Wellicht komt er een nieuwe, met een spannend kleurtje, voor terug.

1 like

… en dat je maar één horloge bij je hebt daar :joy:

1 like

Never stopped me before :innocent: Genoeg winkels hier…

1 like

Onlangs een mailtje van forasec omtvangen. De levering van de Seaforth 2 door Halios is na kerst en waarschijnlijk pas na oud en nieuw in Nederland.

2 likes

had het mailtje ook gezien. Mooi nieuwjaarskado dus :slight_smile:

1 like

16 likes

Prachtig horloge en klasse foto!

1 like

De site van Halios is weer in de lucht. Zal niet lang duren voordat de tweede serie van de Seaforth te koop is. Ook de prijzen in $ van de GMT versie staan erop.

www.halioswatches.com/seaforth/

1 like

300 euro verschil. Dus een kleine 50% duurder. Is dat de GMT waard?

Wel een mooie klok!

Voor mij zeker niet. Verbaas mij wel dat deze versie met ETA uurwerk goedkoper is dan de vorige met een Miyota uurwerk.

ja, dat vind ik ook bijzonder.
700 euro is een redelijke prijs!

Mmmm, die Bahama Yellow lonkt wel! :grin::ok_hand:t2:

Deze vind ik heel tof:

Ik ben ook een liefhebber van de ETA 2824-2, loopt op de Squale ook superstrak.
Ik overweeg zelfs om mijn supergeliefde Squale 1521 Blue blasted hier voor te verkopen, omdat ik ook al een Seiko duiker met ring heb. :fearful:

3 likes

Ik zou zeggen, gelijk doen :+1:t2:

Dit dus! Geen twijfel mogelijk :smiley:

2 likes

Deze week weer een udate van Forasec waarin de sugestie wordt gewekt dat een Seaforth kopen in de 'losse verkoop", zonder voorinschrijving, erg lastig gaat worden.

The Halios Seaforth has not yet appeared as you probably guessed. Latest expectation from Jason (Halios) is that it should arrive in 2-3 weeks. Talking about the 3-hander. The GMT will take some weeks more.

It looks like we will get a quantity allocation in the next few days and a planning when we can open up shop. With all people on our pre-reghistration list, we probably will sell out.

The sales will therefore be only “on invitation” as it looks at the moment. And probably we will have to disappoint some people as well.

Oh, dat valt even tegen. Ik kom 'm nu pas op het spoor. De kans dat ik dus nog een nieuwe Seaforth Abys Fixed weet te regelen is klein?

dat lijkt er wel op, misschien Forasec even mailen over de mogelijkheden.