Preview Halios Seaforth

Done. Ook Halios even gemaild.

2 likes

Forasec geeft aan dat dat men van plan is morgen de gelukkige voorinschrijvers te informeren. Ik zeg ‘gelukkige voorinschrijvers’ want ze gaven aan erg geschrokken te zijn van hoe weinig horloges zij krijgen ten opzichte van het aantal voorinschrijvers. Ik heb me nog ingeschreven, maar moet dan maar net het geluk hebben dat het type dat ik wil wel net beschikbaar is. Forasec gaf aan dat Halios er zelf ook minder aanbiedt dan de vraag lijkt te zijn. Het creĂ«ren van schaarste lukt het merk goed, maar ik vraag me af of ze niet tĂ© weinig aanbieden. Enigszins aan de vraag voldoen is ook wel lekker. Wellicht capaciteitsgebrek.

2 likes

Ik sta al een hele tijd op die lijst maar ga niet afnemen. Dus mijn plekje heb je :wink:

3 likes

Korte review van de nieuwe Seaforth:

Met mooie plaatjes :heart_eyes:

Nu maar hopen dat ik hoog genoeg op de lijst sta.

2 likes

Is er nog iemand die op de voorinschrijving lijst staat maar er geen gebruik van gaat maken? Ik wacht al maanden op de nieuwe Seaforth maar heb van de voorinschrijving nooit iets mee gekregen
 :frowning:

ik ga voor de donkerblauwe dial met bovenstaande bezel, maar de gele is toch ook wel een mooie hoor!

Ja die kwam bij mij ook uit de grabbelton.

benieuwd of een van beide, of allebei, er eentje kunnen bemachtigen! Schijnt nogal schaarste te zijn. En onze gekozen combi kon wel eens een van de meest gewilde zijn.

Ik heb bericht gekregen dat ik er eentje krijg. Dat bedoelde ik met de grabbelton :wink:

3 likes

Krijgen bloggers dan niet automatisch voorrang? :wink:

1 like

Uiteraard, een gratis exemplaar. :sunglasses:

1 like

Dan plemp ik ook wel even 3 reviews op een wordpress :smile:

2 likes

hmmm, als jij al bericht hebt en ik nog niet dan vrees ik dat in dit geval geldt: Geen bericht is geen goed bericht


Daar zou ik me niet al te druk om maken. Mijn info was buiten de formele routes om. Dus jouw ‘geen bericht’ is (nog) niet van toepassing.

1 like

Daarbij krijgt volgens mij iedereen bericht, ongeacht de inhoud daarvan.

2 likes

korte lijntjes met Stephan, altijd handig!

1 like

Helaas dus wel
The watch that is available for you: Sorry, your preference(s) were not available anymore

Your 1st preference was: Gloss Blue - Rotating Steel 12hr markings

Das mooi klote

Hier ook geen toegewezen gekregen
 Wederom, mocht iemand er een kunnen krijgen maar er geen gebruik van maken, laat het me weten! :slight_smile:

Blijf het jammer vinden dat er bij deze nieuwe batch een datumvenster in zit


1 like

Ah dat is balen.

Eens