Preview Halios Seaforth

Mooi hoor :+1:t2:

1 like

Zaterdag ploft hier de donkerblauwe op de deurmat. Ik ben benieuwd.

2 likes

Zondag ff blauwe gedeelte goed in de gaten houden dan

8 likes

Hij is eigendom van @jwz (heb mijn vroege reservering aan hem overgedragen) maar volgens mij is hij bereid hem te verkopen omdat hij ook nog een grijze heeft besteld.

2 likes

Heel gaaf deze gele! Alleen die naam al!

Ik hoop dat je m vaak zult showen hier! :grinning:

2 likes

Das nog eens flipperen … :joy: Ploft op de deurmat en weer weg​:+1:

1 like

Haha nou ik had een eerste optie. Omdat ik er vroeg bij was dankzij de tip van Halios fanboy @Hamari. Vervolgens was ik die optie van plan niet te verzilveren totdat bleek dat ik @jwz een plezier kon doen met het tóch bestellen van de blauwe.

3 likes

En daar doe je me zeker een plezier mee :smile:

Voor de duidelijkheid voor iedereen: ik heb dus een blauwe en grijze incoming. Ik zag een plaatje van de grijze en wilde het toch proberen nog via de Halios site. Ik doe 1 van de 2 weg hier op het forum, zonder winstoogmerk. Welke weet ik nog niet. Ik heb al enkele gegadigden in de PB gehad trouwens.

Mocht @anon50762135EV zich alsnog bedenken, dan houdt hij wat mij betreft eerste trekkingsrecht.

2 likes

:ok_hand:

Die kans is gelet op mijn vintage koers vrij klein maar wellicht ga ik bij het uitpakken compleet overstag. :upside_down_face:

Ik zal sowieso even wat foto’s maken in het tentje voor de goegemeente hier.

2 likes

Mwoah.

Niet ondenkbaar.

1 like

giphy

6 likes

[quote=“JWZ, post:568, topic:79501”]
eerste trekkingsrecht.
[/quote] Oei, discutabel :grimacing:

Ik zou het wel weten; in het blauw is ie wel heel erg gaaf!

1 like

Dat is ‘ie zeker :sunglasses: (maar in het grijs ook)

Haalt het voor mij niet bij de blauwe :wink:

4 likes

Vrijdag komt ‘ie aan zegt DHL. Moet ik de te verwachten douane- en/of importkosten aan de deur betalen? Kan dat gepind worden of moet ik cash hebben?

Volgens mij stuurt DHL een factuur.

1 like

Dat is ook mijn ervaring.

Dat heb ik bij mijn buurvrouwen nou ook: aan de ene kant een vintage die ik aanhoud vanwege de lekkere appeltaart, aan de andere kant een very limited strakke waar ik ehhh goed mee kan praten. En bij het uitpakken denk ik: waarom kiezen, als het allebij kan.

3 likes

Factuurtje is nog beter.
Gaat wel vrij snel, gisteren track en trace en vrijdag aan huis :+1:t2:

1 like