Preview Halios Seaforth

Herstel: vandaag wordt ‘ie al bezorgd! :sunglasses:

2 likes

Achwat, feestje :sparkles: ben benieuwd man. Kan niet wachten tot ik de mijne binnen heb.

1 like

Jawel! De nimbus grey steel 12 hour is binnen :smile:

!
In een keurige en sportieve box.


Inclusief een rubberband en leren bandje. Garantiekaartje afgestempeld op 30 maart.


In de stickers.


Om de pols!

Eerste indruk: hij is bovem verwachting mooi. Op de foto’s komt ‘ie niet helemaal tot z’n recht. De fijne afwerking van de wijzerplaat, kast en bezel zijn echt heel goed gelukt. Het gebolde saffierglas geeft een heel cool gezicht. De grijze wijzerplaat met mooi weggewerkte datum is ook top. Horloge draagt zéér plat om de pols, past mij echt perfect (17-17,5cm pols).

De rubberband die er standaard bij zit is echt geweldig. Ik heb nog nooit zo’n soepele en comfortabele rubberband gehad of gezien.

De bekende en soepel lopende ETA 2824 vond ik bij m’n Squale 1521 al een fijn uurwerk, dat is niet veranderd.

Kast en kroon zijn keurig afgewerkt. Bezel klikt netjes. Caseback niets bijzonders. Daar is weinig moeite in gestoken.

Kortom: boven verwachting mooi horloge. Een mooie aanvulling op mijn huidige collectie. Ik probeer nog een keer betere foto’s te maken.

24 likes

Mooi! Hopelijk overmorgen mijn Bahama versie binnen!

2 likes

Daar staan echt geweldige plaatjes van online

Klopt, ik heb er zin an!

1 like

4 likes

Ik haal maandag mijn gele Seaforth op, duurt veel te lang dit :joy:

De GMT is weer uitgesteld. Zijn er mensen die deze willen aanschaffen?

7 likes

Ik heb wel interesse in de GMT, maar dan moet de Bahama Yellow er weer uit! :joy: (En die komt pas maandag) Zo blijf ik bezig :innocent:

2 likes

:metal:t2::ok_hand:t2::pray:t2::clap:t2:

Wat mij trouwens wel opvalt als ik de foto’s bekijk is het kleine kleurverschil van de lume tussen de wijzers en de wijzerplaat.

Ik was het van plan. Alleen het duurde mij te lang. Toch maar een andere GMT
aangeschaft. De Halios lonkt nog wel. Mooi! Ooit…

1 like

Ook niet verkeerd zou ik zeggen! :wink:

1 like

:heart_eyes: ja dat is beslist geen straf

Had ik ook gezien. Komt dit omdat er voor de wijzers een sterkere lume is gebruikt (zie lume shot hierboven)?

7 likes

Nou, maak open dan.

1 like

Ik zit met smart thuis te wachten! :blush: Benieuwd wanneer die komt, vooralsnog staat er voor 18:00 geleverd …

2 likes

Verkocht!! :eyes::pray:t2::joy:

Die GMT is erg appetijtelijk, ik vond dit midnight-blue prototype heel erg mooi ook! Weet iemand hier trouwens of die bezel nou zwart of midnight-blue is?

En wat is “the way to go” direct bestellen bij Jason, of “koopt Hollandsche waar dan helpen wij elkaar” bij Stephan van ForAsec?