Preview Halios Seaforth

Ohja, das jammer voor je. Maar zou de grijze houden, veel spannender.

Geluid van deze is niet te vergelijken met de Miyota. Je hoort hem wel een beetje maar niet meer dan andere horloges die ik heb gehad met dit uurwerk.

2 likes

Geen macrolens, geen geduld en wat dwarrelend stof in de badkamer. Laten we het er op houden dat het om het idee gaat :joy:

3 likes

Ik heb alleen een Squale 1521 gehad met dit uurwerk, daar hoorde ik niets. Deze hoor ik - wel pas als ik m’n oor er bij houd - wel tikken.

Verder na 2 dagen nog even mijn overige constateringen, aanvullend op mijn eerdere post:

  • Draagcomfort is echt heel goed. Draagt minstens zo lekker als de Squale 1521, die ook echt top zat. Kastvorm uitstekend, draagt heel plat. Deze band maakt het verschil.
  • Lume is goed. Na even zonlicht te hebben gehad, gloeit ‘ie in daglicht al mooi op.
  • Leesbaarheid is 10/10
  • De extra bijgeleverde bruine leren band bevat bij mij een soort afdrukken van het rubberen raster waar het bandje tussengeklemd zat. Lees ik WUS ook terug. Even mailtje naar Halios sturen. Is namelijk alleen op het deel van het bandje dat in aanraking met dat raster/netje is gekomen. Meer mensen die dit hebben?

Ik dacht dat je het gedraai van de rotor bedoelde… Tikken doen ze allemaal gelukkig :wink:

Ik check het even.

1 like

Bij mij geen bijzonderheden met betrekking tot wafel afdruk. Wel een kinky bandje er bij. En een schitterende zwarte canvas. Die druk ik stiekem achterover denk ik.:wink:

1 like

Oh, dat patroontje op het bruine bandje hoort dus😂

1 like

Zou het echt zo horen?! Die van mij heeft ook rare afdrukken …

Je kunt je spijkerbroeken ook kopen met gaten en vlekken. Zal wel een vintage look zijn oid?

Ik vind het niks! Nouja, die canvas en rubber strap die er bij zitten maken het meer dan goed! :wink:

Ik heb geen canvas ontvangen. Is niet bij alle exemplaren het geval gaf Halios al aan. Was een ‘experimentele strap’ die bij sommige mensen zit. Ook in olijfgroen her en der.

Meer plaatjes nodig trouwens hier…

Eentje gejat van Instagram, van het exemplaar dat ik ook heb:

5 likes

Niet om het één of het ander, maar ik vind deze bezel vele malen mooier.

Ook een plaatje van Instagram:

8 likes

Banaan met drop :ok_hand:

2 likes

Vind ik ook heel mooi. Maar heb al genoeg duikers met een zwarte bezel gehad. Heb er nog steeds 1 trouwens.
Ik dacht dat de stalen bezel erg lomp zou ogen, maar is niet het geval.

1 like

Dat zit veleer in de kast dan in het uurwerk. Ik heb zes horloges met hetzelfde ETA/sellitaatje,en allemaal anders van geluid. Dat viel bij 7s26’s ook op tussen de SKX, stargate, field en dameshorloges.

2 likes

Iemand hier deze? Wat een plaatje! :heart_eyes: (foto van WUS)

14 likes

Tijd voor:

:rofl:

1 like

Haha :joy:

#metoo

1 like

:heart_eyes: ik hou me aanbevolen voor zo’n beauty :heart_eyes:

1 like