Preview Halios Seaforth

@anon50762135EV … ruilen met mijn Tropik? :see_no_evil::facepunch:t2:

1 like

Nu ben ik wel benieuwd naar die rubber band. Iemand die hem los wilt verkopen? :star_struck:

1 like

Vind het persoonlijk maar niks. Deze bezel is ook een stuk dikker als de stalen of de fixed bezel. Daardoor komt het mooie saffier niet tot zijn recht IMO.

Heb net gekeken en die leren band ziet er precies zo uit als die van jou. Lijkt dus zo te horen, zeker ook niet mijn smaak.

1 like

Yes, Bahama Gelb! Altijd leuk om bij de eigenaar van zo’n auto, “leuk, oranje” te roepen en dan de “HET IS BAHAMA GELB!!!” Retour te krijgen

1 like

Is er trouwens op het forum een Seaforth pastelblauw met draaibare bezel?

Volgens mij wel, weet alleen niet meer wie … Heb je nog interesse voor de 3e lichting? Over twee weken gaat de preorder open …

Allemachtig. Doorslaand succes.

Yep! Volgens mij is het één van de meest succesvolle microbrands van dit moment … Ik hou me ogen nog open voor de GMT versie … zo fraai … Is wel helaas met een aantal maanden uitgesteld. Ik heb ook in een podcast gehoord, waar de eigenaar werd geïnterviewd, dat er ook een nieuw ontwerp dit jaar komt … een field watch geloof ik .

1 like

Als jij nou effe 'n Licht blauwe uit de volgende serie pakt, zonder bezel…
Dan neem ik die wel van jou over ok? :wink:

1 like

Het grappige is dat ik mijn Squale heb verkocht toen ik plaatjes zag van de abyss blue fixed en nu 2 andere exemplaren heb. Ze zijn wat mij betreft allemaal mooi, waarbij ik de voorkeur heb voor de stalen bezel en de fixed versie. Die liggen lekker plat op de pols en een zwarte bezel heb ik al.

Het design is gewoon erg goed. Eigentijds met een retro tintje, goede kleuren en een eigen identiteit. Gewoon een heel erg leuk horloge zonder pretenties.

2 likes

Eigentijds? Puur retro! Skindiver inspired all the way, wat dan ook het sterke punt van dit horloge is.

Is deze bezel nou zwart of abyss-blue…?

3 likes

Oja die is eigenlijk abyss blue geloof ik.

1 like

Ja zeker interesse! Hoe kan intekenen op pre order? Had mij al eerder aangemeld voor nieuwsbrief forasec maar niets vernomen :pensive:

Intekenen na de aankondiging in de nieuwsbrief. Er is echter vanuit FORaSEC nog niks aangekondigd. Halios zelf meld veel via Instagram, zeker iets om in de gaten te houden!

1 like

Thx !

21 likes

image

Plaatje van Instagram geleend (@windandabide)

8 likes

Inmiddels mijn bahama yellow ontvangen
Mooie, warme kleur, erg tevreden mee. Rubber band is top. Qua foto,s verwijs ik na @hamari, beter dan ik ze maak!:+1:

5 likes