Preview Halios Seaforth

Van mij mag hij nu wel uitkomen :wink: Word langzamerhand ongeduldig, haha.

Follow you’re heart!!!

Life your live! :wink:

3 likes

:joy:

Frommle your hat :tophat:

Omelet du fromage :sunglasses:

4 likes

Nu te bestellen!

Welke wordt het? Blauw op draaibaar staal, of toch veilig zwart op saffier?

Wat ik dus wel mis is een foto van de achterkant en een duidelijk zijkant vergelijking tussen staal en saffier. Saffier lijkt een dikkere bezel te hebben.

http://webshop.forasec.com/webstore/halios/p-1/hal-seaf-10--halios-seaforth.html

Was nogal geschrokken toen ik zag dat de pre-order open was. Had rekening gehouden met morgenochtend 8 uur na het laatste bericht. Blij dat ik mijn mail nog had gecontroleerd :innocent:

Mijn bestelling is inmiddels een uurtje geleden geplaatst in ieder geval!

Voor jou, Paul: lekker die blauwe doen. Zwart is te standaard!

5 likes

Snap niet dat ze geen blauwe met zwarte bezel aanbieden…

1 like

Ja, had voor morgenochtend ook een alarmpje gezet :slight_smile:
Kreeg de mail ook net. Jij de pastel blauwe genomen?

1 like

Yes, die moest ik hebben! Onwijs vette kleur, en weer eens wat anders :sunglasses:

1 like

Ook ik had de wekker gezet maar de drie gemiste oproepen (sorry, was nog aan het werk) van @jtrapman zorgden er voor dat ook ik vanavond achter de bestel knoppen zat.

Sterker nog, ik heb zijn advies opgevolgd en ben - doe eens gek - voor de fixed bezel sunburst blauwe gegaan in plaats van voor de veilige gilt met turning bezel.

8 likes

Leuke klok! Ben benieuwd of hij groter draagt zonder bezel.

Ook een mooie keus :+1:

Vanmorgen toch geswitcht naar de oorspronkelijke eerste keuze :grimacing:

12 likes

Yes! Dibs.

2 likes

Mooie klokjes hoor 🖒

Mooie klokjes lijken het me zeker. Hoe is de afwerking en het design in het echt? Ik begrijp dat dit uurwerk de Japanse tegenhanger van de ETA 2824 is?

:joy: :thumbsup:

3 likes

Mooi die Seaforth.
Prijs is imo wel stevig.
Wat mij betreft heeft de fixed bezel variant wel wat weg van de Armida A6, ook al door dd saffier. Alleen heeft de A6 een ETA uurwerk, stalen band en is ook nog eens goedkoper.
Neemt niet weg dat de Seaforth een geslaagd horloge is.

1 like