Preview Halios Seaforth

Yup

Die is beter verkoopbaarā€¦

Haha ik kreeg van @SwedishChef al meteen de volgende tekst per WhatsApp toegestuurd:

Moeten wij de overdracht voor de Seaforth al inplannen?

Tijdstip is gisteren 08:36 :joy:

10 likes

Om die reden ben ik toch nog maar niet ingestapt :joy: Ik dacht Ide gooit hem wel in de verkoop misschien wil ie wel ruilen met de MKII :wink:

3 likes

Bestelpaginal loopt vast op iPhone?!

Ik vind Halios een mooi merk en zou voor de sunburst blauwe met rotating bezel zijn gegaan. Echter vind ik eur 775 voor dit horloge echt te veel. Ik zie wel wat ze in de doorverkoop gaan doen :grinning:.

1 like

Heb je een 3S? :joy:

2 likes

De tropik is tweedehands nog altijd minder dan 100 euro goedkoper dan dat ie nieuw was.

Dus de Seaforth zal ook niet al te veel dalen verwacht ik. Mint tweedehands 675/700 of zo.

Die bestaat niet, wijsneus. :wink:

1 like

Een 7 Aan het eind v/h proces kan ik niet naar next-page om te betalen. Op zich kan ik dat ook als voordeel zien :upside_down_face:

Je geeft je verkoopprijs vast door?

3 likes

disse! zelfs mooier dan de nieuwe 62Mas waar deze wel iets van weg heeftā€¦vooral die gouden wijzers doen het hem bij dezeā€¦

2 likes

Was net even aan het kijken. Krijg nu de volgende melding;

ā€œSeaforth pre-orders temporarily on hold. Please check back here on Wednesday, June 28 at 9 AM PDT for an update.ā€

Lijkt er op dat Halios goede zaken doet!

1 like

Ja, voor deze prijzen zekerā€¦ :wink:

1 like

ach, twee jaar geleden was een prachtig microbrand met een 9015 uurwerk 650 euro, nu 750 euro

vergelijk dat eens met de prijsontwikkeling van Omega en Rolex

en vraag je dan af wat prijs/kwaliteit is :wink:

Dat is imho appels met peren.

Paar weken terug kocht ik een vergelijkbaar horloge voor 350 euro met keramische bezel, prachtige kast en top afgewerkte ETA2824. Daarbij 3 verschillende banden. Dat is een veel eerlijker vergelijk.

1 like

welke was dat? iets uit de kopieerfabriek van Gunther? :wink:

EDIT: ik denk dat je die Evant bedoelt, dat vind ik niet echt een ā€˜vergelijkbaarā€™ horloge eerlijk gezegd, dat ding is niet erg mooi om het zacht uit te drukken

Natuurlijk is 750 euro geen ā€˜koopjeā€™ voor de Seaforth en natuurlijk kun je heus wel voor 500 a 600 nieuw ook een leuke microbrand duiker kopen met vergelijkbare of betere specs (Helson, Armida) maar het ontwerp en de schitterende afwerking en materiaalgebruik vind ik bij Halios onovertroffen en rechtvaardigt voor mij de prijs enigszins. Al had ik natuurlijk ook liever gewoon 650 piek betaald, net als bij de Tropik :wink:

1 like

2 likes

Een plakmerk hoeft ook geen moeite te doen voor het design en de kast :wink: