Preview Halios Seaforth

't spiet mie donders, hij zal voor het geld goede specs hebben, maar een schoonheid is het niet bepaald… :upside_down:

daar zit ook een groot verschil natuurlijk

Jason ontwerpt een eigen kast, bezel, kroon en de hele santenkraam voor zijn horloges

dat is een stukje kostbaarder dan bestaande onderdelen te gebruiken en je logo op een wijzerplaat te kieperen.

Psies! Hij is vast weken bezig geweest met het ontwerp van deze kroon…

Maar goed, genoeg hierover. Het is een mooie klok dus van harte met jullie aanwinsten!

Laten we mooi niet in de vergelijking meenemen. De Halios zal ook niet voor iedereen mooi zijn.

1 like

Nou… :thinking:

1 like

Haha ik lig er niet wakker van hoor, ik dacht gewoon dat je een van de microbrand kenners was hier :joy:

@jtrapman en @vierport hoeveel plaatsen hebben we nog vrij in die snelcursus?

1 like

Nee, totaal niet. Tenzij Rolex, Omega enz daar ook onder vallen! :wink:

Ben zeker wel van de Halios looks, heb een bronze variant een tijdje gehad. Kwaliteit van de afwerking absoluut goed en goed draagcomfort. Ik ben alleen (voorzichtig uitgedrukt) geen fan van het uurwerk.

Haha hup even de grote broek aan😂

1 like

Van mij had er ook bij voorkeur een 2824 in gemogen maar ik vind de Seaforth te mooi om hem om die reden te laten lopen.

Mooie duikers met een bescheiden formaat, eigen looks en mooie materialen en afwerking zijn erg zeldzaam onder de 1000 euro. Dan maar een Japanse tikker er in. :upside_down_face:

2 likes

Da’s nog niks… ik weet ook dingen van PP… :joy::joy:

1 like

Snap ik volkomen!

En hij van jou!

6 likes

Prachtig toch… die wulpse blik van 'm…

Maar we dwalen af! De zwarte en de lichtblauwe zijn gewoon serieus mooi!

1 like

Besteld.

8 likes

Ik wacht op de verkoop van deze van je :joy::joy::joy::joy:

3 likes

1 like

Dacht ik al :+1:t2: Ben wel erg benieuwd…

1 like

tof, dan kunnen we samen met de twee mooiste Seaforth modellen om de pols op een Utrechts terrasje een beetje gaan zitten lonken naar de voorbij lopende studentes

het wordt een mooie zomer Bas!

2 likes

Ik kijk er naar uit!

zij ook

2 likes