Preview Halios Seaforth

Ja… idd. Lijkt wel of ik water zie branden
Edit: day date fetisjist natuurlijk

2 likes

Ja man. Op het moment dat ik een DJ voor elke dag en een Day-Date voor het weekend kan veroorloven, zeg ik tabee jongens, ik heb de rust gevonden.

Ik blijf de Seiko’s altijd bouwen natuurlijk… alleen niet voor een ander :roll_eyes: :smile:

1 like

Hoort er geen dikke bips meer bij ?

1 like

Daar zeg ik geen tabee tegen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Die vind ik ook enorm mooi maar dat gaat me toch iets te lang duren. Vanmiddag ga ik een pre-order plaatsen.

Abyss Blue…prima keuze :ok_hand:

1 like

Order geplaatst :slight_smile:
Ik ben benieuwd!

Halios Seaforth III Abyss Blue, 12Hr - Date - Steel

7 likes

Pastel Blue, 12Hr - No Date - Steel +1 :raised_hands:

Genoeg wachttijd om het thuisfront in te lichten, en ruimte te maken in de kist.

4 likes

Halios Seaforth III Pastel Blue, 12Hr - No Date -Steel

Helemaal klaar voor een mooie nazomer!


16 likes

En weer flipperen in oktober :joy:

1 like

Deze moet maar sneuvelen, dan…

3 likes

Jomanda ben je ook

1 like

Terwijl jullie je verkneukelen aan al het moois en nieuws dat op komst is, heb ik even 10 minuten bandjes gewisseld. Driemaal nieuwe NATO van Miros en een custom made grijze vintage van @Ko-Banden

12 likes

Die grijze is top.

2 likes

Wat mij vanaf dag één opviel (niet noodzakelijkerwijs tot mijn plezier), is dat de bezel van de Seaforth, gelijk aan of (in het geval van de draaibare versie) zelfs iets ‘ruimer’ is dan de kast. Dit in tegenstelling tot wat je normaal ziet bij duikhorloges, waarbij je veel meer van lugs en kast ziet omdat de bezel veel meer binnen de kastomvang valt.

Zoals bij een SKX007:

Of een Halios Tropik.

Zo niet de Seaforth, je kan nog net de lugs zien, verder is het een beetje een sjoelschijf:

Dit alles maakt hem wat groot en vooral erg rond ogen, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

De fixed bezel versie heeft daar wat minder last van wat mij betreft, die oogt wat ranker:

Ik vermoed dat dit ook de reden is dat @daffie geen vriendjes kon worden met zijn exemplaar :wink:

3 likes

Zit je nu hier je Tropik aan te prijzen?

1 like

:joy:

Daar ga ik me toch een partijtje lekkere foto’s van maken! Ook al is dat ding een verschrikking om te fotograferen: alles reflecteert en alles is bol. En dan zonder macrolens. Wish me luck. :upside_down_face:

1 like

Eens vwb de Seaforth II…en ik vond 'm vooral fors aandoen vanwege de brede bezel tov glas/dial.

1 like

Maar hij is ook een potje vet! Waarschijnlijk zie je mijn krasjes nog zitten.

Good luck.

1 like

image

:weary:

1 like