Preview Halios Seaforth

Zit er aan te denken voor de oranje te gaan, gewoon omdat het kan!
Naast de keuze welke bezel zit ik nu met een tweede dilemma: direct bij Halios bestellen of bij FORaSEC…

Hoor graag jullie advies/ervaring?

Halios = 611 euro incl verzending, excl invoer en BTW.
FORaSEC = 690 euro excl verzending, incl invoer en BTW (?)

Logische wijs neem ik aan dat FORaSEC er wat aan moet verdienen dus fractioneel duurder is, uiteraard prima!
Dus ik vraag me af: wat zijn de voordelen/ervaringen van bestellen bij FORaSEC?
bijv. m.b.t. service, of bijv het voorkomen van eventuele extra (kostbaardere) nadelige financiële ‘verassingen’ qua BTW en invoer via bestellen bij Halios?

Halios is duurder. Reken er 25% bij.
Verzenden is €12,99 bij Forasec.

Gaaf…! Ik dacht daar ook zwaar over tot ik de nieuwe sunburst grijze zag, die besteld maar de oranje zit nog te knagen in mijn achterhoofd

Ik zat ook aan een tweede te denken…

Tot dat iemand over een sjoelschijf begon.

2 likes

Ach… Join #teamsjoelschijf

1 like

Deze sjoelschijf is samen met de Squale 1521 naar mijn mening wel een van de best dragende duikhorloges voor polsen tussen 16,5-18 cm. Plat, mooi aansluitende lugs en geen overdreven aanwezige kast.

Maar goed, over smaak…

3 likes

Vergeet de diver '65 van Oris niet!

2 likes

Die heb ik nog niet gedragen, spreekt me wel enorm aan. Kan mooi op staal, rubber én leer. Ik vind die Movember editie het mooiste.

Woon je midden nl?

Ik wil de halios eens passen, kan jij de '65 passen.

Bezig met de pre-order maar ik twijfel:

Diver bezel

of uren bezel

Wat is jullie mening?

2 likes

Gebruik je 1 van de 2 functies wel eens? Dan de optie die je het meest gebruikt.
Zo niet, kiezen wat je mooi vindt.

Ik heb uren-bezel, want al een andere duiker met minuten en vond het wel cool staan.

1 like

Het is inderdaad puur esthetisch, maar ben er nog niet over uit wat ik mooier vind.

Heb wel al een duik horloge in de box :thinking:

Vind beide tof staan… tweede gekozen in de hoop dat ik die functie wel eens ga gebruiken, en omdat ik die variant nog niet heb.

1 like

Die.

2 likes

Ik vond de uren bezel net iets rustiger bij de symmetrie van de no date dial staan, daarom daar voor gegaan. Maar de diver bezel zou ook helemaal prima zijn:)

1 like

Yeps, GMT, 40mm is ook wat er hier bovenaan de wenslijst staat.
Aan het sparen voor een Rolex 16750 pepsi maar oef, eur. 7.000 ben je zo kwijt voor een mooie.

Wellicht een leuk om eerst even dit ding te kopen!

Ik vind die GMT’s er heel kick uitzien maar voor je een GMT koopt, moet je je wel even afvragen welke tweede tijdzone je gaat instellen. Als je echt geen flauw idee hebt, dan wordt het een zinloze wijzer in beeld.

De dag dat je naar roze en lichtblauwe nato’s aan het kijken bent…:roll_eyes:

En de Dia de Muertos, maar dan voor de zwarte seiko diver… :sunglasses:

Heeft er iemand interesse in een gele Seaforth? Speel met de gedachte om deze te verkopen. Bij interesse graag een pb.

6 likes

Gewoon een verkoop topic aanmaken in het blauwe gedeelte?

1 like