Preview Halios Seaforth

Ik vind de kleine urenwijzer te kort.
Dat valt mij tegen aan de GMT.
De normale Seaforth staat voor me in bestelling, blauwe plaat, stalen draaibezel.

2 likes

mooiste kleur imo :+1: schitterend werkelijk!

I knowā€¦ doesnā€™t make sense (misschien voor mijn doen teveel gekocht in eerste halfjaar)

1 like

Nouja ik ga in ieder geval het blauwe deel in de gaten houden in de hoop dat er pastel blauwe eigenaren twijfelen over hun SF :sunglasses:

Vee draag plezier alvast! Wanneer mag je hem ontvangen?

The summary: the Seaforths will not be shipped within August as hoped. No serious issues, just typical tiny bits and pieces that still need to be done. :tired_face:

Ik haak af.

Ach hij zal volgende maand wel ergens op de mat ploffen. Prima dat hij de tijd neemt voor een goede QC.

1 like

Ik krijg een beetje dit idee bij de GMT wijzers.

10 likes

Uiteraard was het te verwachten maar baal er wel stevig van dat de SFIII later komt. Vertrek 2e week sept. voor aanzienlijke tijd naar Italiƫ, en dit horloge had dan mee gemogen. Zit nu te twijfelen hem te annuleren aangezien het wel een typisch zomer klokje is (heb de oranje diver gekozen).

De GMT gaat ook lekker tegen opbod op eBay.
Wist overigens niet dat ze al uitgeleverd waren

1 like

Hoe meer ik hem zie, hoe meer ik blij ben met mijn serie 1. Valt wat tegen vind ik.

3 likes

Cris, ik ben het met je eens. De Seaforth is erg mooi, maar de 24h uitvoering kan me minder bekoren. Op de een of andere manier is het 'm gewoon net niet voor mij.

Eigenlijk baal ik ook wel een beetje. Begin augustus ging ik ook naar Italiƫ. Ik heb nu mijn S/EL Tag Heuer gedragen. Als de Seaforth in september/oktober komt zal ik hem pas 10-11 maanden later echt gebruiken. Een gemiste kans. Volgens mij is de timing voor deze horloges net te laat.

1 like

Als er nog eens een pastel blauwe versie van mijn SFII opduikt, dan zit ik er bovenop.

5 likes

Op Watchrecon zijn er genoeg. Wel met een premium prijsje vaak.

1 like

Ik heb een pre-order voor een fixed bezel. Op de meeste fotoā€™s lijkt deze en de rest van het metaal mat. Op jouw foto glimt hij erg mooi. Ligt dat aan de foto ? Of is mijn aanname van mat onjuist ?
Ik vind glimmend een stuk mooier.

Mat met glimmend, perfect uitgevoerdā€¦:heart_eyes:

Laatste betaling gedaan, nog een paar weekjesā€¦

1 like

Mijn series 3 Seaforth is net toegekomen. Het is de grijze sunburst versie met de GMT ring. Fotoā€™s volgen nog wel zodra ik deze in daglicht kan maken. Prachtig horloge met een comfortabel stoffen bandje, al zal ik me moeten bedwingen om er geen MN bandje van Erika voor te kopen.

4 likes

Top, benieuwd naar de fotoā€™s. Die van mij komt morgen binnen.

1 like

Ook hier moet hij morgen binnenkomen. Ik ben benieuwdā€¦

2 likes

Vandaag een mailtje gekregen. Mijne is onderweg.:grin:

2 likes