Preview Halios Seaforth

Tof om te horen dat er weer een aantal richting het forum komen. Heb er zelf twee gehad maar beiden zijn snel weer weggegaan. Niet omdat ze niet mooi waren, integendeel. Heb ze enkel verkocht om andere horloges aan te schaffen en in mijn flipperdrang te voorzien.

Het is ook een erg fotogeniek horloge dus ben benieuwd naar jullie kiekjes. Al eerder gepost maar wil jullie deze foto’s niet onthouden.

13 likes

Ik krijg morgen eindelijk mijn pastel blauwe binnen!:star_struck:

4 likes

Tatatataa!

12 likes

Schitterende foto’s zeg. Geweldige kleur ook!

1 like

Of nog beter op zwart rubber

11 likes

Vandaag ook mijn pastel blauw opgehaald bij de dierenwinkel.

17 likes

Mooi! Gefeliciteerd!

10 likes

Prachtige aanwinst :+1:t2:

Die van mij is ook binnen!!
Weet nog niet wat ik van het bandje vind, maar het horloge is prachtig!!

12 likes

Prachtig horloge.
Bandje valt me tegen qua kwaliteit en de kleur had wat dieper/helderder oranje gemogen mij inziens, tevens zit hij op het kleinste gaatje nog te los om mij pols.

4 likes

Gefeliciteerd!! Prachtig!!
Vraagje: is je bezel ring zwart?
De mijne is grijs van kleur.

Grt,

Ken

10 likes

Mocht je er ooit vanaf willen … :innocent: (Een pastel blauwe staat al lang op me lijstje )

Zijn er mensen (vorige leveringen SF wellicht) die hun Seaforth op staal dragen? Iemand tips waar (bijv een merk) een goede passende stalen band (rolex oyster style) te krijgen is voor een nette prijs?

1 like

Reken er maar niet op want ik ben er erg blij mee.
Maar mocht het zover komen ben je de eerste😉.

1 like

Mooi zeg veel plezier ervan :+1:

Zou dat niet teveel van t goede zijn naast een Pe…
Ow… wacht dat is nog niet zeker :smiley:

2 likes

En terecht! Prachtig! En een niet alledaags kleurtje. 1 van de redenen waarom ik voor de Pellikaan heb ingeschreven … dat blauw …:heart_eyes:

3 likes

je wilde zeggen de Pellikaan en Hamilton Fieldwatch incoming zijn … Ach, kunnen we weer wat flipperen :innocent:

Die Pellikaan past wel naast een Hamilton Fieldwatch… maar zie wel wat overlap met deze Halios :smiley:. Prachtig is ie in die pastel kleur trouwens :ok_hand:

1 like