Preview Halios Seaforth

Ja… heel leuk zo :+1::+1:

Laat ik het zo zeggen … ik ben bereid concessies te doen voor een pastel blauwe Seaforth … :wink:

Dé kleur van 2019 :ok_hand::smiley:

1 like

De bezel is echt mooi glanzend zwart. Vind lume nog wel een beetje groen/blauwig.

Hoe is de anti reflectieve coating van de Seaforth? Ik vind ‘sapphire’ een fantastische uitvinding alleen kan ik me ergeren aan de spiegeling van het glas.

Ja dat is me ook opgevallen.

Wat stoer dat ze verschillende kleuren saffire bezel rings maken.

Ja dat vind ik ook.

Lumeshot na een paar uurtjes dragen. De kleur komt iets beter naar voren.

2 likes

Poah wat een top klokje! Vind de strap misschien iets te blauw, zo eens op het rubber zetten en heb al een licht grijze velours binnen. De kleur van de dial kleurt afhankelijk van het licht ook erg mooi van ijsgrijs (?) naar strak pastel blauw.

12 likes

Eindelijk kreeg ik vanmiddag een bericht van UPS, het wachten is voorbij. Vol enthousiasme de werkdag voltooid en op weg naar het pickup point. Eenmaal daargekomen, +/- 18:00 uur hangt er een briefje aan de deur. ‘Wij zijn even eten, rond 19:00 zijn we weer geopend’ Grr… weer terug naar huis en dan nog één uur wachten. En het wachten werd beloond, wat een geweldige klok, wat een geweldige kleur blauw. De klok is veel mooier dat op de foto’s! Ik heb al snel een paar shots voor jullie gemaakt en ik kijk uit naar de draagtijd! Genieten!!

19 likes

Even een vraagje aan de Halios bezitters: hoe zijn jullie in het bezit gekomen van een exemplaar. Welke kanalen hebben jullie hiervoor gebruikt. Zou graag met een nieuwe ronde ook mee willen doen.

2 likes

De 3e ronde is net geweest en alles is uitverkocht … Er is geen nieuwe ronde aangekondigd. Dus de forums en ebay in de gaten houden voor een pre owned exemplaar.

of dichter bij huis

1 like

Ik vrees het. Zou er al gewerkt worden aan een nieuwe serie??? Iemand een idee???

Ja in het Oostblok misschien, maar hier:

Zonder gekheid: als ze zó vanuit stock te bestellen waren, en op staal, zou ik er zeker 1 willen in pastelblauw.

2 likes

Er is nog niks aangekondigd. Ik volg Halios redelijk goed. Nieuwtjes communiceren ze via Instagram als eerste:

Ik heb er twee gehad, helaas door de flippervirus weer doorverkocht …

1 like

Via forasec. Ik was net op tijd. Scheelt twee uurtjes.

Ik denk dat het voorlopig weer even stil blijft dan voor wat betreft nieuwe modellen. Maar ik ben de genoemde insta’s gaan volgen!!!:grinning:

Jason van Halios heeft in zijn Instagram feed wel eens aangehaald dat een fieldwatch van 39 mm iets is waar hij aan werkt.

1 like

Dat zou heel tof zijn!!!

Vond een leuk review op youtube met mooie plaatjes :grin:

@blitsmeister

3 likes