Preview Halios Seaforth

Wat een negativiteit opeens, voornamelijk van niet-bestellers? Het is mijn eerste Halios en ik ben onder de indruk van de kwaliteit en afwerking van het horloge.

Geen storend rotor geluid op te merken hier. Alleen bij slingers met m’n pols maken naast mijn oor hoorbaar… pouch ook geen bezwaar. Kwalitatief netjes, niks mis mee. Doos was ook prima geweest, neemt wat meer plek in in de kast. Canvas bandje is wel oke, maar niet echt mijn ding. Binnenkort maar eens op leer zetten, of als iemand een tip heeft voor een mooie stalen band? :innocent:

2 likes

Gefeliciteerd met jullie aanwinsten. Die pastelblauwe zonder datum is nog steeds mijn favoriet.

2 likes

Viel mij ook al op, zo erg dat ik zelfs diverse ETA’s er naast heb gehouden. Twijfelde er zelfs aan of hij wel goed in elkaar zat :see_no_evil:. Enige ETA die zoveel geluid maakt in mijn collectie. Zal de kast wel zijn.

Kwaliteit kanvasband idd slecht, hier na een dag ook al aan het rafelen. Baal ik wel van want zie maar eens een andere mooie oranje band te vinden (geen leer).

1 like

Mooi allemaal zeg.

Niemand die zijn pastel blauwe met fixed bezel al zat is?

pb’s mogen altijd :innocent:

negativiteit… valt wel mee. ik zie het meer als kritische opmerkingen.
Ik heb mijn lat voor Halios wat hoger gezet, gezien alle lof en bewonderingen op het internet voor dit merk.
Maar het niet op tijd krijgen van dozen vind ik niet kunnen. zeker niet voor een micro brand dat al meerdere horloges heeft uitgebracht. Halios is geen beginneling.

Horloge is prachtig. dat rotor geluid vind ik wel mee vallen. kwaliteit canvast is niet zo.

Maar blijft mooi horloge. En ik hoor graag tips voor een stalen band of iets anders. :smiley:

1 like

Ik meen wel eens ergens gelezen te hebben dat de stalen band van die Ginault er goed op past.

Edit: direct even opgezocht, foto van WUS.

Er staat volgens mij een Ginault te koop hier. Dus die kopen, staal eraf voor op de Halios en de Ginault weer op het blauwe gedeelte :+1:

4 likes

Shit. Er Stond pas een in het blauwe gedeelte

Ik zie dat hij weer te koop is dan:

Zet em op :muscle:

@Hamari

:thinking: hmmmm,
€700 voor een band is een beetje overkill

1 like

Je hebt overduidelijk een maandagexemplaar.
En nu blijf je je eraan ergeren!

Ik zal jou helpen: ik neem hem van je over voor 90%, want ik ben toch een beetje dovig. Strak plan?
Wat zeg je, ik hoor niet goed?

3 likes

Haha :grin:

Haha, nee dat is het zeker. Die band is los volgens mij wel te koop maar ook behoorlijk aan de prijs. Geen idee of er andere goede opties zijn. Succes met je zoektocht.

1 like

Voor wie niet het hele WUS topic door wi lspitten op zoek naar een passende stalen band… deze past blijkbaar ook: https://www.invictawatchbands.com/products/band-for-invicta-specialty-9400

Kwaliteit daarvan durf ik niet te zeggen…

24 USD (+119 USD shipping…)

You’re kidding, right?

1 like

FORaSEC gaat zondag om 10:00 uur een uitverkoop houden van alle seaforth3’s die zijn overgebleven!

2 likes
7 likes

Er zit waarschijnlijk een no date, fixed bezel met donker blauwe wijzerplaat bij de horloges die zondag in de verkoop gaan.

De mooiste variant dus?

Daar ga ik de wekker niet voor zetten :sunglasses:

En toch heb ik hem niet afgenomen.
De collectie wordt uitgedund en de graal gaat aangeschaft worden.