Prijsdaling Panerai

Haha, nee niks hier 1 collega met zo een Apple ding :open_mouth: en een ander met een kijkshop horloge welke al 6 maanden niet meer loopt ( maar wel om de pols ).
Recent aangeboden om de batterij te wisselen maar snel weer retour gegeven na het zien van dikke plakken polskoek :frowning2:

En o ja de Seiko is zo mooi. :ok_hand:

En toch kan ik mezelf niet ertoe bewegen om een Pan te kopen ipv een iwc/rolex/omega. Niet voor 5k+ in ieder geval.
Hoewel ik een Radiomir (zonder kroonbeschermer en met draadlugs) wel de aardigste vind.

Als een heleboel mensen er zo over denken is een prijsverlaging verstandig. Denk er overigens net zo over.

Oefff!!! Ik heb elders ook wat reacties gepeild en die waren niet mild! Overigens werd daar ook gemeld dat Panerai zonder Stallone een obscuur merkje was gebleven.

1 like

Eeew… wat moet ik me daar bij voorstellen?

Persoonlijk denk ik dat Panerai het wel eens moeilijk kan gaan krijgen nu grote horloges wat op hun retour lijken te zijn. Tenzij ze hun ontwerpen drastisch gaan veranderen, maar dat lijkt me ook weer niet echt handig voor de geloofwaardigheid van het merk.

Jaren van aangekoekt vuil en huidschilfers, niet fris :frowning2:

Nou ja, ze hebben ook genoeg 42mm modellen, allen de radiomirs ( de meest behoudende) zijn allemaal 45mm. Blijkbaar voor de Rambo’s van deze wereld

Ook niet nu ze onlangs hun prijzen naar beneden hebben bijgesteld :wink:
Terwijl die andere jongens nog alleen maar omhoog zijn gegaan…

1 like

Dat heeft ze zeker geen windeieren gelegd hebben. Kan me daylight nog herinneren…

1 like

Voor degenen met Rambo polsen en Richie rich 40mm polsjes

http://www.chrono24.nl/panerai/18k-white-gold-radiomir-40mm-box--papers--id4523139.htm

Dan hebben we nog de wat minder dure pam337 van 42mm. Dat lijkt me n geweldige klok. Maar voor de historie vh merk toch liever voor n blackseal gegaan. Overigens oogt de 45mm radiomir fors, maar hij draagt best redelijk Door zn korte wired lugs. Lange tijd heb ik mn twijfels gehad en n mooi aanbod gemist. Maar na n hommage te hebben geprobeerd, bleek t dus best mee te vallen.

Wat in t begin wel onwijs wennen was dat al mn andere klokjes daarna ineens dames modellen leken :blush:

2 likes

Nou ja, geen man over boord.
Ik vind Panerai toch niks aan :smiley:

Wat een smakeloze patser dingen zeg.
Echt iets voor de gevorderde steigerbouwer.
Of…Barry Hay ( Goldenearing )
Gewoon lekker in de winkel of op het net laten staan.

Grt.

2 likes

Vooral belachelijk dat ze nu een goedkope lijn hebben met 100m waterdicht, pushpins en een kast uit een stuk (normaal wordt de bezel los erop gezet). En een compleet onafgewerkt uurwerk (dus niet zoals de oude OPI met standaard bruggen maar wel geneva stripes)

1 like

“De Bubbel” :joy:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Panerai… waarvan de hommage kasten kwalitatief net zo goed aanvoelen :smile:

3 likes

En een klikdeksel…

2 likes

Die staat zeker op 15:25 uur > bijna naar huis

3 likes

Snap ook niet zo goed hoe zij willen overkomen. Als een luxe merk of???

Gelukkig is er nog een betaalbaar en kwalitatief perfect alternatief :wink:

1 like