Wat hebben wij dan toch een goedkope hobby!
Zijn garagist ook ā¦
Ik hoor heel vaak de term āgrijsā, vaak afgezet tegen de prijzen van de AD. Die laatste snap ik wel (Algemeen Dagblad natuurlijk), maar wat is dan grijs?
Ps
Dat van die ad was een grapje hoorā¦
Ja dat dacht ik ook meteen⦠pfffā¦
dan is een horlogebandje van 89 piek ineens weer weinagh
Grijs = een niet door Rolex,in dit geval, aangewezen geautoriseerd verkooppunt. Zoals bijvoorbeeld Gassan, S&C, Heetman etc.
Okay topš thnks!
Tenzij je beide hobbies hebt
Ja dat zou funest zijn voor mij.
Btw, ik heb zelden zoān goede investering gedaan als mān Rolex. Niet dat ik 'm wil verkopen, maar mocht ik ooit in de goot belanden dan kan ik mezelf daarmee weer uit de goot helpen. Ook als je nu een Rolex koopt zal die gewoon meestijgen dus tja, 't is ontzettend duur, maar ze stijgen gebruikt net zo hard mee.
Auto is grijs, mijn haar begint grijs te worden, dus ik koop liever bij de dealer. Hetzelfde met autos. Nooit risico, en topservice. Met dingen uit het hogere segment, zoals Rolex, maakt ook de aankoop deel uit van de luxe beleving, die je niet vergeet. Die paar centen verschil vergeet je sneller dan je denkt.
Die heeft toch een Audi blok ?
Hij vertelde dat bij normale autoās je losse delen van de koppeling kon vervangen maar bij dit model niet waardoor ze de hele aandrijflijn er uit moeten halen. Dat maakt het een duur geintjeā¦
Nou beetje meer respect he voor die beauty !
Dan worden ze tweedehands ook duurder toch, duszz
Haha gaat niet weg hoor.
De Expl 216570 is juist een stapje hoger dan de Sub ND 114060
Beter/nieuwer uurwerk
Beter/nieuwer staal, 904L zelfde als de SD 4000
Jij denkt dat een ExII momenteel van ander staal is dan een SND?
???
Ja dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Heb het even op gezocht, zelfde 904L ! ļø:slight_smile:ļø
Sorry jongens ik zat fout !!
Oh sorry niet dus. ļø
SND in 2012 heeft de toon gezet qua uurwerk en staal.
Daar moeten we het allemaal me doen voorlopig
Ja heb hem zelf gehad ! ļø
Ik was een beetje dom.