Prijslijst Rolex 2016

Je moet er ook een halve studie van maken om het allemaal bij te houden…

1 like

True!

En Welke toon zou dat dan zijn ? Het 3130 wordt echt al jaren gebruikt (sinds 2001, zoals in de voorganger 14060M) en het 904 staal wordt al 15 jaar toegepast.

Ik heb geen flauw idee hoor :slight_smile:

In de 114060 zit niet het caliber 3030, maar het nieuwere caliber 3130. .

Ik heb toch ook 3130 vermeld ??? Zat ook al in de voorganger hoor.

Ik had eerst een verkeerd caliber getypt daarna gewijzigd. Het oude model had inderdaad volgens mij de versie met parachrom spiraal. Maar niet sinds 2001.

Nee, parachrom is pas in 2011 toegevoegd, maar uurwerk 3130 is verder hetzelfde sinds 2001. Is behalve het ontbreken van een datum, ook hetzelfde als een 3135
De Snd is schitterend, maar heeft echt niet (binnen Rolex) de toon gezet met uurwerk of staal, en daar reageerde ik alleen op.

1 like

Het is wachten op het 3235 uurwerk voor de submariner, maar of ze dat ooit in de huidige sub gaan zetten is de vraag. Voorlopig zit deze alleen in de pearlmaster.

Wat dat betreft heeft Tudor het met de MT5621 beter voor elkaar. Voor minder geld een moderner manufactuur uurwerk met free sprung balance en gelagerde rotor. Tevens natuurlijk een antimagnetische spiraal van het zelfde materiaal als in de pearlmaster, volledig antimagnetisch in tegenstelling tot de parachrom.

En de Nederlandse Rolex prijslijsten

http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=24177

1 like

Thanx!

Nu alleen niet schrikken van de prijzen.

Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Hoorde gisteren deze van n collega.

Vanwege de inflatie in China, Is het nodig dat de baas zijn werknemers compenseert. Hij doet dat wel op een aparte manier. In plaats dat een werknemer die te laat komt 100 yuan boete moet betalen, wordt dat nu slechts 50 yuan…

Zijn de Tudor prijzen gelijk gebleven?

Ben ook wel benieuwd. Vd pelagos niet door het nieuwe uurwerk, maar hoe zit t idd met de rest?

edit

Is er eigenlijk ook (al) een prijslijst waarin de modellen van Baselworld 2016 zijn opgenomen?

Blijf het toch (te) gek vinden dat je in het geval vd Sub bijna €1000 meer betaalt voor een datum. Hoe langer ik er over ga nadenken… :grin:

Whats in a name?
In dit geval een heleboel Eurootjes :wink:

Raar dat je dat gek vindt en de prijs van een SND blijkbaar niet… :wink:

1 like