Prijslijst Rolex 2016

Heren hierbij de prijslijst van Rolex in Duitsland per 01-02-2016:

http://pics.r-l-x.de/picserv/files/3/Preise/PL_02_2016.pdf

Verhoging rond de 5-6%, zoals verwacht dus. Voor NL zijn de prijzen iets hoger vanwege het BTW-tarief van 21% to. 19% in Duitsland.

3 likes

Een Sub no date voor €6.800…
ik zeg WTF :joy: :joy:

2 likes

Je mag de mijne voor minder kopen hoor! :wink:

Bizar hoeveel een 116509 afschrijft dan. Heb er nog over nagedacht die te doen. Je kan hem tweedehands voor om en nabij de 18.000 wel kopen, nieuw grijs ga je richting 21.000. Nieuw bij AD >€34.000.

Prijsverhoging bij dat model van mij tikt ook wel lekker aan.

Edit: even gekeken. Volgens mij om en nabij de 2k omhoog gegaan :joy:

Maffe modellen (roségouden Daytona’s bijvoorbeeld) schrijven altijd harder af.

3 likes

Haha, eikel. Daarom moet je die ook niet nieuw kopen.

Ik vind het helemaal prima. Zolang de nieuwprijs van die modellen blijft stijgen, gaat de tweedehands waarde ook wat omhoog.

Maar van de witgouden had ik niet verwacht dat hij zóveel zou afschrijven. Blijkbaar niet echt gewild. Ach, des te beter.

1 like

gekocht voor een goede 4k destijds…

Trouwens wijzerplaatje met wat diamanten: om en nabij 6k extra :joy:

Een Exp II 216570 voor 7350. Absurd.

1 like

[quote]116600 97400 Edelstahl, in eine Richtung drehbare Lünette mit schwarzer Cerachrom-Zahlenscheibe aus Keramik,
schwarzes Zifferblatt, Heliumventil, wasserdicht bis 1’220 m / 4’000 ft, Oyster-Band… 9’450.-[/quote]

Nog onder de 10…
Wat een geld :slight_smile:

En het merendeel wordt denk ik gewoon bij de dealer verkocht? Voor de hoofdprijs zeg maar.

Inderdaad… was volgens mij list 7.150,00 EUR. Da’s nog geen 3% verhoging, maar toch :arrow_up:

Absurd veel geld voor dat ding zeg.

Waarom specifiek voor dat ding?

Weet ik niet precies, zie de Exp II altijd onbewust aks het kleine broertje van de sub.

Terwijl hij toch 2mm groter is… :wink:

1 like

Oei, zo kom ik er nooit natuurlijk😓

Ja ik weet het. Het is aanzienlijk onbewust. :wink:

1 like

Eerst een 2 maanden leveringsstop van de sportmodellen (bij S&C en Gassan) en dan nog een prijsverhoging. Nu begrijp ik dat ze geen korting wilden geven op mijn 2016 Sub. Ben blij dat ik hem “kreeg” voor de oude prijs 2 weken terug. Kreeg er zelfs nog een Rolex portemonee bij, al had ik niets meer om er in te stoppen :smile:

8 likes

Tja, de luxe van dergelijke horloges is dat je zoveel geld kunt uitgeven aan 1 horloge… Dus met die prijsstijging heb je gewoon nog meer luxe voor hetzelfde artikel. Ik snap het best :smile:
Je zou haast moeten wachten op de prijsstijgingen. Hoe meer je er voor over hebt, hoe meer je er zal van genieten. Of sla ik weer helemaal de plank mis? :wink:

True. Ik stond net bij de Albert Heijn naast een Porsche 924 in mooie staat. Ik complimenteerde de eigenaar, zegt ie ‘ja nou ik haal hem net op bij de garage, nieuwe koppeling, kostte 3000 euro’.

Maar hij geniet er met volle teugen van. Gelukkig maar :wink:

2 likes